عملکرد خیره‌کننده اسنپدراگون ۸۷۵ در بنچمارک انتوتو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ با نام رمز «Lahaina» ممکن است بسیار قوی‌تر و سریع‌تر از چیزی باشد که فکرش را می‌کردیم. در بنچمارک انتوتو، این پردازنده توانست به امتیاز ۸۴۷۰۰۰ دست پیدا کند که بسیار بالاتر از مدل قبلی (اسنپدراگون ۸۶۵) با امتیاز ۶۶۳۰۰۰ است. این یک جهش بیش از ۲۵ درصدی است. البته که باید منتظر ماند و دید که عملکرد این پردازنده در تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود.

برای مقایسه، آیفون ۱۲ امتیاز ۵۶۵۰۰۰ را کسب کرد درحالی که کایرین ۹۰۰۰ و اگزینوس ۱۰۸۰ به ترتیب ۶۹۶۰۰۰ و ۶۹۳۰۰۰ امتیاز کسب کرده بودند که برای رسیدن به عملکرد اسنپدراگون ۸۶۵ کافی است ولی به گرد پای اسنپدراگون ۸۷۵ هم نمی‌رسند.

درحال حاضر در صدر نمودار انتوتو اسنپدراگون ۸۶۵ قرار دارد. انتوتو توضیح داد که میزان رم و حافظه داخلی نیز در این امتیاز تاثیرگذار خواهند بود، بنابراین حافظه ذخیره‌سازی  ۳٫۱ با ظرفیت بالا ممکن است امتیاز پردازنده‌ها را دست‌خوش تغییرات کند.

همچنین اعلام شد که اوپو درحال آزمایش نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸۶۵ است و می‌خواهد فرکانس این پردازنده را تا ۳٫۲ گیگاهرتز بالا ببرد، درصورتی که پردازنده اسنپدراگون +۸۶۵ ۳٫۰۹ گیگاهرتز است.

شرکت کوالکام به‌طور رسمی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی خواهد کرد و اگر این بنچمارک‌ها درست باشند باید شاهد رویدادی عالی باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر