خرید لباس زنانه از فروشگاه اینترنتی کالاوما

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

 نکات مهم در خرید لباس زنانه و مزایای خرید اینترنتی از مواردی است که در اینجا به آن اشاره کرده‌ایم. همچنین مفهوم رنگ‌ها در استایل و نحوه ست کردن لباس‌ها را در ادامه می‌خوانید.

تجربه‌ خرید لباس از فروشگاه‌های اینترنتی

خرید کردن کاری بسیار لذت‌بخش و هیجان‌انگیز برای خانم‌ها است، به‌حدی که یکی از روش‌های جالب و مؤثر در درمان ناراحتی و افسردگی به شمار می‌رود. خرید درمانی یا Retail Therapy، موجب کاهش استرس شده و اگر به خرید لباس منجر شود، حس مثبتی را در فرد ایجاد می‌کند. اگر قصد خرید لباس را دارید، راهنمای خرید لباس زنانه به شما کمک می‌کند تا با انتخاب مناسب، از حس خوب خرید سهم بیشتری دریافت کنید.

تا چند سال پیش حتی فکر خرید لباس آن هم ازطریق اینترنت، یکی از پر ریسک‌ترین کارها محسوب می‌شد. پرداخت اینترنتی قبل از تحویل گرفتن کالا، شبیه نبودن کالا به عکس اصلی، عدم شرایط مطلوب برای بازگشت کالا و نبودن فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، از جمله مشکلاتی بود که مشتریان فروشگاه‌های آنلاین در گذشته با آن دست‌وپنجه نرم کردند.

اما امروزه داستان فروشگاه‌های آنلاین بسیار متفاوت است. به لطف وجود فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مثل: کالاوما، خرید کردن به کاری راحت‌ و بی‌دردسر تبدیل شده است.

فرقی نمی‌کند به لباس احتیاج دارید یا کالای دیجیتال! به روزترین مدل گوشی همراه را می‌خواهید یا ارزان‌ترین مدل لپ‌تاپ را! از شیر مرغ تا جان آدمیزاد با تنوع بالا در این فروشگاه‌ها پیدا می‌شود که با یک کلیک قابل خریداری است. می‌توان کالای مدنظر را از فروشگاه آنلاین سفارش داد و چند روز بعد آن را در منزل تحویل گرفت؛ آن‌هم به‌راحتی آب خوردن!

ممکن است راهنمای خرید لباس زنانه درهر یک از این فروشگاه‌ها وجود داشته باشد؛ اما در این مقاله علاوه بر راهنمایی کامل خرید، مواردی از ست کردن رنگ‌ها و لباس‌ها را برای شما بازگو می‌کنیم.

خرید آنلاین لباس از فروشگاه‌های اینترنتی

شیوع ویروس کرونا، هر عیبی که داشت باعث شد تا همه ما ناگزیر به خرید اینترنتی اعتماد کنیم و طعم شیرین خرید از منزل را بچشیم. از گردش‌های بی‌وقفه و بی‌هدف در کوچه و بازار کم کنیم و در خانه به خرید آنچه که واقعا احتیاج داریم، بپردازیم. پیشرفت تکنولوژی و رواج فروشگاه‌های آنلاین به همه ما کمک کرد که زندگی راحت‌تری داشته باشیم.

راهنمای خرید لباس زنانه

هر چقدر در خرید لباس مهارت داشته باشید، باز هم برای خرید اینترنتی، ممکن است با مشکل روبه‌رو شوید. نکته اصلی سفارش لباس به‌صورت آنلاین این است که سایز خود را بشناسید و با استفاده از متر سایز دقیق خود را محاسبه کنید. اندازه‌های دور کمر، دور سینه و دور باسن را قبل از هربار سفارش لباس اندازه‌گیری کنید تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

جدا از موضوع سایز، به‌عنوان یک خانم خوش‌سلیقه و خوش‌پوش باید بتوانید لباس مناسب برای انواع مناسبت‌ها را تشخیص دهید و آیتم‌های لباس خود را به خوبی با هم هماهنگ کنید.

کمی دانش رنگ‌شناسی کافی است تا بتوانید ترکیب رنگ‌ استایل خود را به خوبی باهم هماهنگ کنید و مثل مدل‌های هالیوودی خوش‌تیپ به‌نظر برسید. راز ماجرای خوش‌تیپ بودن این است که رنگ‌های خنثی را بشناسید و برای جلوگیری از آشفتگی استایل، آن‌ها را در پوشش خود استفاده کنید. همچنین از رنگ‌های جیغ و شاد به‌طور متعادل در ظاهر خود بهره بگیرید.

در فروشگاه اینترنتی کالاوما امکان خرید انواع لباس زنانه برای شما خانم‌های شیک‌پوش فراهم شده است.

راهنمای خرید لباس زنانه و روانشناسی رنگ‌ها در استایل

  • رنگ مشکی قدرت و اعتبار را در استایل هر کسی به تصویر می‌کشد و به دلیل خنثی بودن در استایل کاربرد زیادی دارد.
  • رنگ سفید نشانه خلوص و پاکی است که آرامش خاصی را در ظاهر ایجاد می‌کند و به دلیل خنک بودن در تابستان بیشتر استفاده می‌شود.
  • طوسی و خاکستری هم از آن رنگ‌های خنثی و محبوب هستند که در استایل روزمره نقش مهمی ایفا می‌کنند.
  • طبیعت در رنگ سبز متجلی است و استفاده از آن در استایل باعث سرزندگی و شادابی می‌شود. رنگ سبز نیز القا‌کننده حس آرامش است.
  • رنگ صورتی ظرافت و زنانگی را در شما جلوه‌گر می‌کند و شادی کودکانه و دلچسبی به استایل می‌بخشد.
  • رنگ نارنجی هم از آن دسته رنگ‌هایی است که با دیدن آن حس زندگی و خوشحالی به ما دست می‌دهد. این رنگ شاد و زیبا نشانگر خلاقیت و شادی بیش از حد در فرد است.
  • رنگ بنفش به رنگ ثروت معروف است و در گذشته فقط توسط افراد مرفه جامعه مورد استفاده قرار می‌گرفت. استفاده از این رنگ در استایل، نشانگرهنرمند بودن است.
  • رنگ آبی، آرامش‌بخشی به تمام معنا است. استفاده از رنگ آبی و ترکیبات آن در استایل حس اعتماد و صداقت را به بیننده می‌دهد.
  • شادی، نشاط و حس خوشحالی در رنگ زرد به‌شدت قابل مشاهده است. افرادی که از این رنگ در استایل خود استفاده می‌کنند، بسیار فعال و پر جنب وجوش هستند.
  • پرقدرت‌ترین و چشمگیرترین رنگ، رنگ قرمز است. این رنگ نشان‌دهنده شخصی بسیار شاد، پر انرژی و جسور است.
  • رنگ قهوه‌ای نماد اعتبار و اعتماد است. استفاده از رنگ قهوه‌ای در استایل اصالت و پایداری را نشان ‌می‌دهد. برای تیپ‌های کلاسیک از طیف رنگ کرم و قهوه‌ای بیشتر استفاده می‌شود.

kalaoma-2

راهنمای خرید لباس زنانه؛ پیراهن

پیراهن را کجا استفاده می‌کنید؟ در مهمانی دوستانه؟ در تولد یا مجلس عقد؟ اولین چیزی که در خرید پیراهن به آن توجه می‌کنید، مناسبت و مکان مجلسی است که می‌خواهید لباس را به تن کنید.

پیراهن‌های کوتاه و عروسکی را برای مهمانی‌های خودمانی انتخاب کنید. یک لباس کوتاه سرمه‌ای طرحدار با کیف و کفشی به رنگ سفید می‌تواند استایلی چشمگیر و متفاوت برای شما ایجاد کند.

پیراهنی به رنگ گلبهی که یقه‌ای باز دارد برای مجالس رسمی‌تر شما بسیار ایده‌آل است. این لباس را با کفش یا اکسسوری مشکی ست کنید و نهایت جذابیت را در استایل خود به رخ بکشید. مدل‌های زیر در فروشگاه کالاوما قابل خرید است.

راهنمای خرید لباس زنانه؛ سویشرت یا هودی

برای خرید انواع سویشرت و هودی به سایز آن توجه کنید. بعضی افراد دوست دارند، هودی در تن آن‌ها آزاد به‌نظر برسد. استفاده از سویشرت‌ها و هودی‌هایی که رنگ شاد و جیغ‌تری دارند در فصول سرد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

اگر یک پافر مشکی رنگ داشته باشید، می‌توانید هر رنگی از هودی را زیر آن استفاده کنید و از تیپ اسپرت خود لذت ببرید. هودی‌هایی به رنگ زرد و قرمز انتخاب‌های هیجان‌انگیزی هستند که با شلوار جین، پافر و کتانی مشکی به‌شدت جذاب و خیره کننده می‌شوند.

در فروشگاه اینترنتی کالاوما تعداد زیادی هودی و سویشرت برای شما خانم‌های خوش‌سلیقه آماده فروش است.

راهنمای خرید لباس زنانه؛ روسری یا شال

شاید روسری تنها برای پوشاندن موها در فضای بیرون از خانه مورد استفاده قرار گیرد ولی تأثیر مدل و رنگ آن در استایل بسیار قابل‌توجه است. معمولا ست کردن شال یا روسری با رنگ مانتو جذاب‌تر است ولی باتوجه‌به جزئیات دیگر استایل، می‌توانید مدل و رنگ شال خود را انتخاب کنید. البته در انتخاب این آیتم علاوه بر مانتو و جزئیات، باید به رنگ پوست خود هم توجه کنید.

تنوع در مدل‌های شال و روسری‌ آنقدر زیاد است که برای ست کردن آن محال است با مشکل روبه‌رو شوید. ولی پیشنهاد ما انتخاب یک شال یا روسری ساده با طرح سفید و مشکی است که در عین شیک و کلاسیک جلوه دادن استایل، با هر رنگ پوستی سازگاری دارد.

روسری و شال‌ با بالاترین تنوع در مدل و رنگ، در فروشگاه اینترنتی کالاوما قابل خرید است.

راهنمای خرید لباس زنانه؛ شلوار

برای خرید شلوار حساسیت بیشتری به خرج دهید و قبل از سفارش آن اندازه‌گیری دور کمر و دور باسن را فراموش نکنید. شلوار جین یا کتان، زاپدار یا ساده باتوجه‌به سلیقه شما می‌تواند با یک شومیز یا تاپ خوش‌رنگ استایل بی‌نظیری را ایجاد کند. اما محبوبیت شلوار جین بین دیگر مدل‌های شلوار، غیر قابل انکار است.

اگر برای خرید این فصل خود یک شلوار جین را انتخاب کرده‌اید، دوست جذاب آن را فراموش نکنید. تنها دوست شلوار جین یک کمربند به رنگ نقره‌ای یا قهوه‌ ای است که خوش‌استایلی شما را تا چند برابر بیشتر می‌کند.

مزایای خرید از فروشگاه‌های آنلاین

همه ما با مفهوم “کم آوردن وقت” آشنایی داریم. مشغله و روزمرگی‌های مربوط به زندگی در دنیای پیشرفته امروز آنقدر زیاد و کلافه‌کننده است که موجب شده روزهایی که کاری نداریم هم احساس کنیم وقت کم آورده‌ایم! همین مسئله دلیل مهمی است که بزرگ‌ترین مزیت فروشگاه‌‌های اینترنتی را صرفه‌جویی در وقت و زمان بدانیم.

تنها چیزی که برای خرید آنلاین به آن احتیاج داریم، اینترنت و گوشی هوشمند است. فروشگاه‌های اینترنتی در بستر وب‌، تلگرام و اینستاگرام ایجاد شده‌اند تا کار خرید را از همیشه آسان‌تر کنند.

حذف هزینه رفت‌و‌آمد، مدیریت زمان، امکان مقایسه، تنوع در انواع کالاها و به‌تازگی هم در امان ماندن از شر ویروس کرونا، مهم‌ترین مزیت‌ خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود.

kalaoma-3

خرید از فروشگاه اینترنتی کالاوما

فروشگاه اینترنتی کالاوما به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور، در طی دو سال فعالیت توانست مشتریان زیادی را با خود همراه کند و به محبوبیت بالایی در بین کاربران و مشتریان برسد. تنوع دسته‌بندی کالاهای این سایت به بیش از 400 نوع می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر است.

فروشگاه اینترنتی کالاوما با ارائه کالاهای اصل با ضمانت 7 روز تعویض بی قید و شرط، این اطمینان را به مشتری‌های خود می‌دهد تا با خیال راحت از سایت خرید کنند و در صورت ایده‌آل نبودن کالا، بدون دغدغه اقدامات بازگشت آن را انجام دهند.

با استفاده از نکات گفته شده در راهنمای خرید لباس زنانه می‌توانید، کالای مدنظر را در سایت انتخاب کنید و حس خوش خرید را به خود هدیه دهید. سفارش شما  از این سایت در سریع‌ترین زمان ممکن آماده‌سازی و ارسال می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر