معرفی جیپ گلادیاتور ویلیس 2021؛ خدایگان آفرود متولد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جیپ گلادیاتور ۲۰۲۱ دارای ظاهری مشابه مدل رنگلر بوده و ارتفاع آن اندکی به عنوان یک پیکاپ وانت افزایش یافته است. البته نسخه ویلیس زمانی که جیب هنوز یک برند مستقل نبود، به عنوان خودرویی چهارچرخ محرک در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار می‌گرفت.

آقای جین موریسون رئیس جیپ در آمریکای شمالی اعلام کرد که این شرکت مدل ویلیس را با افتخار به خط تولید گلادیاتور به عنوان مسیری دیگر جهت ارتباط بهتر جیپ با مشتریانش اضافه کرده است. این خودرو به کارخانه تولید جیپ بازگشته و با ظاهری تهاجمی و قابلیت‌های ارتقا یافته در خدمت مشتریان خواهد بود.

اما مهمترین تغییرات ظاهری جیپ ویلیس شامل طرح‌های گرافیکی روی درب کاپوت و حالت جدید استیکر چهارچرخ محرک روی درب عقب است. رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی و جلوپنجره مشکی براق نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو به شمار می روند. از طرف دیگر تایرهای ۳۲ اینچی ویژه مسیرهای گل‌آلود و دیفرانسیل لغزش محدود برای مدل اسپرت این خودرو در نظر گرفته شده است. ریل‌های کابین رابیکن و کمک فنرهای ویژه نیز در آن حاضر خواهد بود.

مشتریان می‌توانند ۸ طرح گرافیکی ویژه بدنه را برای این خودرو سفارش دهند. قیمت گلادیاتور بلیط از ۳۲ هزار و ۲۶۵ دلار شروع می شود و در حال حاضر مشتریان قادرند این خودرو را از طریق نمایندگی‌های جیپ سفارش دهند. جیپ گلادیاتور ویلیس به پیشرانه شش سیلندر ۳.۶ لیتری مجهز شده و نیروی آن به واسطه گیربکس دستی شش سرعته به هر چهار چرخ ارسال می‌شود. حداکثر قدرت این پیشرانه ۲۸۵ اسب بخار است که در ۶۴۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید‌. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر