گوگل درحال بازطراحی بخش‌هایی از پلی استور است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یکی از مشکلات پلی استور بخش طولانی تنظیمات است که می‌تواند برای هرکاربری اذیت‌کننده باشد. حالا وبسایت ۹to5google آخرین نسخه اپلیکیشن پلی استور را از حالت کامپایل خارج کرد و دریافت که ممکن است گوگل تغییراتی را در شکل ظاهری پلی استور به‌وجود بیاورد.

درحال حاضر بخش تنظیمات پلی استور خیلی نرمال و استاندارد بوده است و لیستی از منوها و بخش‌های مختلف دارد. درمجموع این سه بخش شامل: بخش اصلی، کنترل کاربر و درباره است. حالا در نسخه ۲۲٫۴٫۲۵ می‌توان طراحی مجدد صفحه تنظیمات را فعال کرد که در این‌صورت منوی بزرگتری ظاهر می‌شود که احتمالا صفحه و تب جدیدی در آن قرار دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد بخش جدیدی نیز در سمت راست اضافه خواهد شد(مجموعا دو بخش جدید).

درمقایسه با قبل، این تغییرات منجر به ساده‌تر شدن بخش تنظیمات خواهد شد و کاربران می‌توانند آن‌چه را که نیاز دارند سریع‌تر پیدا کنند. در گذشته کاربران برای پیدا کردن بیشتر قسمت‌ها باید صفحه را به پایین می‌کشیدند تا بتواند بخش موردنظر را پیدا کنند ولی اگر این تغییرات رخ دهد دسترسی به همه‌چیز راحت‌تر خواهد شد.

علاوه‌بر این، مزیت تلفیق گزینه‌ها نیز مطرح است. مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی نهایی شده و عرضه می‌شود ولی امیدواریم درصورت عرضه، بقیه برنامه‌های گوگل نیز چنین تغییری را شاهد باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر