حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ محبوب ترین برند در روسیه طی 10 سال اخیر است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق نتایج منتشر شده از سوی آژانس تحقیقات بازار برند‌های روسی، سامسونگ الکترونیک برای دهمین سال متوالی عنوان محبوب ترین برند در روسیه را دریافت کرده است.

سامسونگ الکترونیک برای دهمین سال متوالی عنوان محبوب ترین برند در روسیه را دریافت کرده است. این غول فناوری کره جنوبی محبوب ترین برند در بین مصرف کنندگان روسی است و از دهه گذشته به طور مداوم در رتبه های برتر جدول قرار دارد. 

بر اساس گزارش BusinessKorea، سامسونگ در فهرست 20 برند برتر 2020 که اخیرا توسط آژانس تحقیقات بازار برند‌های روسی به نام Online Market Intelligence اعلام شده است، مقام اول را به خود اختصاص داد. در این لیست، شرکت سامسونگ 17.9 درصد از کل آرا را به خود اختصاص داده است. البته میزان آرای این برند نسبت به 18.5 درصد آرایی که در سال 2019 دریافت کرده بود، کمی کاهش پیدا کرده است. 

محبوب ترین برند در روسیه

برند آدیداس با دریافت 12.2 درصد از آرای کل، جایگاه دوم را در این جدول به خود اختصاص داده است؛ در حالی که برندهای نایکی و اپل به ترتیب با درصدهای 11.7 و 9.7 در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند. البته جایگاه این برندها نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده است. 

در جایگاه‌های پایین‌تر این جدول برخی دیگر از برندهای مشهور از جمله بوش (5.8 درصد)، سونی (4.8 درصد)، شیائومی (4.6 درصد)، کوکاکولا (4.6 درصد) و ال جی (4.1 درصد) به چشم می‌خورند. 

برند جدیدی که امسال به این لیست اضافه شده، برند هوآوی است که در جایگاه سیزدهم قرار دارد. می‌توان نتیجه گرفت که این برند در منطقه و کشور خود نیز رشد کرده است و جایگاه بالاتری بین همه افراد به دست آورده است.

شرکت کره‌ای سامسونگ نیز در سال 2008 وارد لیست محبوب ترین برندها در روسیه قرار گرفت و در سال 2009 توانست جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. البته در سال 2010 جایگاه خود را به نوکیا واگذار کرد؛ اما دوباره بعد از یک سال تلاش جایگاه خود را پس گرفت و از آن زمان تاکنون، محبوب ترین برند در روسیه است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر