اولین محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون مشخص شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل شب گذشته دعوت‌نامه‌ی آخرین رویدادش در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. رویداد جدید کوپرتینویی‌ها قرار است ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برگزار شود و طبق شایعات اخیر، انتظار می‌رود اپل رایانه‌های مک مبتنی ‌بر آرم را رونمایی و اولین اطلاعات رسمی از پردازنده‌های اپل سیلیکون را منتشر کند.

بر اساس گزارش‌های روز گذشته با استناد به منابع آگاه در این زمینه، اپل سه مدل مک‌بوک را با پردازنده‌ی اپل سیلیکون به‌روز خواهد کرد که شامل مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی و مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ و مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی خواهد بود؛ نوت‌بوک‌های جدید هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی مشاهده نخواهند کرد. انتظار می‌رود پردازنده‌ی مورد استفاده در این محصولات، اپل سیلیکون مبتنی بر A14 باشد که پیش‌تر در سری آیفون‌ ۱۲ مورد استفاده قرار گرفته است و اپل می‌تواند با استفاده از آن‌ها بهره‌وری انرژی و عملکرد و یکپارچگی اکوسیستم خود را افزایش دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

طبق گفته‌ی اکانت توییتری L0vetodream که عملکرد خوبی در افشای محصولات اپل دارد، در رویداد پیش رو از دو مدل مک با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی رونمایی خواهد شد که ممکن است مک‌بوک پروی کوچک‌تر یا مک‌بوک ایر باشند؛ همچنین مینگ‌-چی کو، افشاگر و تحلیل‌گر باسابقه‌ی محصولات اپل، در ماه جولای پیش‌بینی کرده بود که مک‌بوک پرو ۱۳٫۳ اینچی و مک‌بوک ایر جدید، اولین محصولاتی هستند که از پردازنده‌های اپل سیلیکون استفاده می‌کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر