شیار موجود در اطراف نمایشگر گوشی پیکسل 5 ناشی از نقص ساختاری نیست!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت گوگل اعلام کرده که شیار مشاهده شده در اطراف گوشی پیکسل 5 به هیچ عنوان یک ایراد ساختاری نیست و مربوط به طراحی خود محصول می شود.

همانطور که می دانید گوشی پیکسل 5 گوگل ماه گذشته روانه بازار شد. افراد بلافاصله پس از خرید این محصول تصاویری را در فروم های مختلف به نمایش گذاشتند و از وجود یک نقص احتمالی در نمایشگر خبر دادند. آنچه خریداران را نگران کرده، فاصله غیر عادی بین صفحه نمایش و بدنه است. اما شرکت گوگل چندی پیش به نگرانی ها پایان داد و اعلام کرد که این شیار در واقع بخشی از طراحی بوده و باید در محصول وجود داشته باشد.

طبق اطلاعاتی که در فروم رسمی پیکسل منتشر شده، شیار بین صفحه نمایش و بدنه، به هیچ وجه یک نقص ساختاری نیست. ظاهرا مسئولین مربوطه به محض مشاهده پیام ها، واحد مشتریان و داده های مربوط به کنترل کیفیت کارخانه را بررسی کرده و به خریداران اطمینان داده اند که شیار مذکور قسمتی از طراحی است.

اما مسئله کمی پیچیده تر به نظر می رسد. با توجه به پیام های ارسالی از سوی دارندگان پیکسل 5، اندازه شیار برای هر دستگاه متفاوت است و حتی موقعیت مکانی آن در گوشی های مختلف فرق می کند. بنابراین آیا می توان پدیده مذکور را بخشی از یک طراحی دقیق و منسجم به شمار آورد؟ چه لزومی دارد که شیاری با این اندازه بین صفحه نمایش و بدنه تعبیه شود؟

به هر حال شیار موجود در پیکسل 5 گوگل تا کنون اختلالی را در عملکرد گوشی ایجاد نکرده و هیچ ربطی به خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار محصول ندارد. لذا خریداران همچنان می توانند با خیال آسوده به امتیاز IP68 اعتماد کنند.

کمپانی گوگل هنوز دلیل موجهی را برای وجود شیار در این اسمارت فون ارائه نداده است. با این حال عده ای معتقدند که این فاصله می تواند از  گلس نمایشگر در برابر ضربات وارد شده به فریم محافظت کند. اینطور که پیداست خریداران چندان از ظاهر محصول جدید راضی نیستند و بیانات گوگل خاطر آنان را آرام نکرده است.

منبع

Androidaurhority

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر