فروش گلکسی نوت ۲۰ پایین‌تر از انتظارات بوده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ در بهار امسال سری پرچم‌دار گلکسی اس۲۰ را روانه بازار کرد اما فروش این سری پایین‌تر از حد انتظار بود. این شرکت به‌تازگی سری گلکسی نوت ۲۰ را عرضه کرده است تا فروش نسبتاً پایین سری اس۲۰ را جبران کند. بااین‌حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ تولید این سری را کاهش داده است. این موضوع احتمالاً به خاطر فروش پایین سری نوت ۲۰ بوده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ قصد داشت ۹۰۰,۰۰۰ واحد نوت ۲۰ را در اکتبر روانه بازار کند، اما این رقم به ۶۰۰,۰۰۰ واحد کاهش یافته است. مدل گلکسی نوت ۲۰ الترا بیشترین فروش را بین سری نوت ۲۰ داشته درحالی‌که فروش گلکسی نوت ۲۰ همچنان رو به کاهش است. البته سامسونگ موفق به افزایش ۵۰ درصدی سود فروش تلفن‌های همراه در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ شده بود ولی بعید است این اتفاق برای سه‌ماهه چهارم تکرار شود.

همچنین گفته می‌شود که این شرکت در حال آماده شدن برای ساخت سری گلکسی اس۲۱ از ماه آینده است و در آغاز ۲ میلیون دستگاه به بازار عرضه خواهد کرد.

بررسی گلکسی نوت ۲۰ الترا در سایت DxOMark نیز نتایج بحث‌برانگیزی را نشان می‌دهد. این تلفن هوشمند نتوانسته به‌اندازه گلکسی اس۲۰ الترا موفق ظاهر شود و مقام دهم را کسب کرده است. البته گلکسی نوت ۲۰ الترا هنوز یکی از بهترین دوربین‌های موجود در تلفن‌های هوشمند را بر طبق این سایت دارد. در تصویر پایین می‌توانید نتایج دوربین را در موقع عکاسی و فیلم‌برداری مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید بررسی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را در سایت تک تایمز بخوانید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر