میت ۴۰ پرو هواوی صدرنشین جدید بنچ‌مارک AnTuT

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بنچمارک AnTuTu جدول ماهیانه ۱۰ گوشی برتر میان‌رده و پرچمدار خود را منتشر کرده است که در آن هواوی میت ۴۰ پرو در رتبه نخست قرار گرفته است. میانگین نمرات دریافتی دستگاه‌ها در این بررسی ۶۸۵۳۳۹ بوده اما در حالت عملکرد بهینه میت ۴۰ پرو توانسته به بیش از ۷۲۰ هزار امتیاز دست پیدا کند.

پس از میت ۴۰ پرو، iQOO 5 پرو و iQOO 5 قرار گرفتند که از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کنند. گوشی ROG Phone 3 ایسوس در رده هفتم این جدول و پشت سر دستگاه‌های ارزانتری مانند ردمی K30S قرار گرفته است. هواوی با پردازنده Kirin 9000 خود توانسته رتبه اول را حفظ کند اما در ماه‌های بعد باید منتظر عملکرد رقیب، یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ نیز باشیم. به لطف پردازنده Demensity 820 گوشی‌های ردمی ۱۰X پرو ۵G و ردمی ۱۰X توانستند بین میان رده‌ها جایگاه بالاتری را کسب کنند.

هر دو گوشی توانستند بیش از حد ۳۹۰۰۰۰ امتیاز به دست بیاورند. جایگاه سوم مربوط به آنر ۳۰ با پردازنده Kirin 985 می‌باشد. جالب است که در این لیست پردازنده های Kirin بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند و گوشی‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ در مکان‌های نهم و دهم قرار گرفته‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر