گوشی اوپو K7x معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت اوپو گوشی K7 5G را مردادماه معرفی کرد و حالا مدل جدید آن با نام K7x معرفی شده است. گوشی K7x به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با وضوح +FullHD مجهز شده؛ صفحه‌نمایشی LCD که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز و سرعت تشخیص لمس آن ۱۸۰ هرتز است. این صفحه‌نمایش تراکم ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ را پیش روی کاربران می‌گذارد و حداکتر نوری که تولید می‌کند به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

گوشی K7x به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده است و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی با سیستم‌عامل ColorOS 7.2 راهی بازار می‌شود که بر پایه اندروید ۱۰ ساخته شده است.

اوپو K7x

در ادامه بخوانید:

این گوشی از پنج دوربین استفاده می‌کند. دوربین جلو یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد. حسگر اصلی دوربین پشت ۴۸ مگاپیکسلی است و درکنار آن، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با زاویه باز، یک حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق قرار گرفته‌اند.

حسگر اثر انگشت روی لبه بدنه گوشی قرار گرفته است. K7x از بلوتوث ۵، USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و دو سیم‌کارت 5G پشتیبانی می‌کند.

این گوشی جدید اوپو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده  است که می‌توان آن را با یک شارژر ۳۰ واتی شارژ کرد. گوشی K7x در دو رنگ مشکی و آبی راهی بازار می‌شود. اوپو اعلام کرده است که این گوشی را می‌توان هم‌اکنون پیش‌خرید کرد. تلفن همراه هوشمند K7x در تاریخ ۱۱ نوامبر با قیمت نزدیک به ۲۲۵ دلار راهی بازار می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر