حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اولین تصاویر از نسل سوم ایرپاد منتشر شد؛ کاملا شبیه به ایرپاد پرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گفته می‌شود اپل ممکن است در سال آینده، هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو را از نو طراحی کند تا کوچک‌تر و سبک‌تر شود و در نهایت، احتمالاً بدنه‌ی ساقه‌ای را از زبان طراحی آن‌ حذف خواهد کرد.؛ اما اولین تصاویر ایرپاد نسل سوم، از شباهت طراحی آن با ایرپاد پروی فعلی حکایت دارد. ازآنجاکه شایعات مربوط به نسل سوم ایرپاد (AirPods) در فضای مجازی منتشر شده است، اکنون شواهد بیشتری داریم که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی مدل‌های به‌روزشده از ایرپاد نسل سوم است؛ اما وب‌سایت چینی 52audio تصاویری غیررسمی از قطعات ایرپاد نسل سوم (AirPods 3)  منتشر کرده است که از طراحی مشابه ایرپاد پرو حکایت دارد.

ایرپاد نسل سوم

این گزارش که توسط وبلاگ ژاپنی MacOtakara به‌عنوان «اولین نگاه به نسل سوم AirPods» بازنشر شده است، قسمت بالایی گوشی‌های ایرپاد و همچنین پوشش محفظه قاب شارژ آن را نشان می‌دهد.

ایرپاد نسل سوم

در هر حال، تصاویر جدید به‌نوعی گزارش اخیر بلومبرگ در مورد مدل‌های جدید ایرپاد را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد اپل در حال کار روی دو ایرپاد جدید از جمله ایرپاد نسل سوم به‌عنوان ارزان ترین مدل و  ایرپاد پرو بازطراحی‌شده برای جایگزینی ایرپاد پرو فعلی است.

مقاله‌ی مرتبط:

گفته می‌شود طراحی ایرپاد نسل سوم مشابه ایرپاد پرو فعلی، دارای ساقه‌ی کوتاه‌تر و پدهای سیلیکونی قابل تعویض است؛ اما برای کاهش قیمت از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند حذف نویز فعال برخوردار نخواهد بود. اپل همچنین در حال کار روی نسخه‌ی به‌روزشده‌ی ایرپاد پرو با ابعادی کوچک‌تر و طراحی گِرد است. البته مشخص نیست اپل چه زمانی از مدل‌های جدید ایرپاد رونمایی می‌کند؛ اما به گفته‌ی بلومبرگ، انتظار نمی‌رود اپل آن‌ها را زودتر از سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر