حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نگاهی به مشخصات نیسان ماکسیما 2021

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت نیسان به تازگی قیمت خودرو ماکسیما 2021 را اعلام کرده که بسیار مایه تعجب شده است. این خودرو نسبت به مدل 2020 بدون تغییر باقی مانده اما دیگر تیپ پایه S برای آن عرضه نخواهد شد. بدین ترتیب مدل SV ارزان‌ترین نسخه ماکسیما 2021 خواهد بود و قیمت آن از ۳۶ هزار و ۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که حدود ۳۴۰ دلار نسبت به مدل سال گذشته افزایش داشته است. همچنین این تیپ نسبت به مدل پایه اس حدود ۲ هزار و ۵۴۰ دلار گران‌تر بوده و شرکت نیسان هیچ‌گونه توضیحی پیرامون علل حذف نسخه S نداده است.
نیسان ماکسیما 2021 در اینجا یک پیشرانه v6 به حجم 3.5 لیتر با قدرت 300 اسب بخار به صورت استاندارد به خدمت گرفته شده و بسته‌ای از سامانه‌های دستیار راننده برای آن موجود است. چرا که تمامی تیپ‌های ماکسیما 2021 به پکیج «سپر ایمنی 360» نیسان شامل: ترمز خودکار اضطراری، هشدار نقاط کور، هشدار انحراف از مسیر و … مجهز خواهند بود. همچنین مشتریان می‌توانند برای آپشن‌هایی همچون کروز کنترل هوشمند بهای بیشتری بپردازند. از طرف دیگر تیپ SL هم از دایره خارج شده و تنها مدل‌های sv و SR و پلاتینیوم باقی مانده‌اند. نسخه SR معادل ۵۰۰ دلار نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته و با ۴۲ هزار و ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود. این رقم تفاوت زیادی نسبت به مدل پلاتینیوم ندارد؛ چرا که ماکسیما پلاتینیوم 2021 با بهای ۴۲ هزار و ۲۲۰ دلار به دست مشتریان می‌رسد.
همچنین به دلیل بزرگداشت چهلمین سال تولید نیسان ماکسیما، خودروساز ژاپنی پکیجی ویژه برای نسخه پلاتینیوم با بهای  ۲۱۰۰ دلار در نظر گرفته است که در قالب آن رنگ خاکستری ویژه، سقف سیاه و تزیینات خاص مشکی رنگ در سر اگزوز‌ها و رینگ‌ها به همراه نشان ویژه چهلمین سالگرد، به خودرو اضافه می‌شود. رویه صندلی چرمی قرمز با دوخت متضاد و گرمکن صندلی‌های عقب نیز در مدل ویژه چهلمین سالگرد نیسان ماکسیما ارائه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر