حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هشدار فیسبوک و اینستاگرام بابت قطعی نبودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به دنبال اعلام پیروزی زودهنگام و عجولانه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، فیسبوک برای مقابله با پخش اخبار نادرست به کاربران درباره مشخص نبودن نتایج هشدار می‌دهد.

بر اساس خبر وبسایت TechCrunch، کمپانی فیسبوک از روز چهارشنبه و شروع شمارش آراء ریاست جمهوری آمریکا در پلتفرم‌های فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران آمریکایی خود اعلانی را نشان می‌دهند که به کاربران آمریکایی یادآوری می‌کند که هنوز برنده انتخابات 2020 مشخص نشده است. در این پیام با پیوند به صفحه به روزرسانی انتخابات فیس بوک در پایین اعلان، به کاربران اعلام می‌شود “آرا در حال شمارش هستند”. این اعلان همچنین شامل یک نشان زمانی است که نشان می دهد اخیراً توسط فیسبوک به روز شده است.

سخنگوی فیسبوک به NBC News گفت که این شرکت اندکی پس از آنکه رئیس جمهور ترامپ در اقدامی عجولانه صبح چهارشنبه در توییتر و فیسبوک پیروزی خود را در انتخابات اعلام کرد، صدور این اطلاعیه را آغاز کرد. در حال حاضر، هم اکنون، مقامات انتخاباتی در چندین ایالت هنوز موفق به شمارش همه آراء در شهرستان‌های ایالت خود نشده‌اند. توییتر ابتدا پیام‌هی حاوی اطلاعات غیرموثق درباره انتخابات را پرچم گذاری کرد. این شبکه اجتماعی همچنین کاربران را ازباز نشر و ریتوییت توییت علامت‌گذاری شده محدود کرد- اگرچه هنوز هم می‌توان آن را با استفاده از ویژگی Quote Tweet به اشتراک گذاشت. فیسبوک سرعت بیشتری در برچسب گذاری پست رئیس جمهور ترامپ داشت و این کار را با استفاده از عبارات سر بسته‌تری انجام داد.

هشدار فیسبوک و اینستاگرام بابت قطعی نبودن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

پیام ترامپ یکی از اولین آزمایش‌های مهم سیاست‌های انتخاباتی فیسبوک و توییتر است که اخیراً اجرایی شده است. منتهی هر دو شرکت گفتند که قبل از اعلام مقامات ایالتی و خبرگزاری‌های ملی ایالات متحده درباره نتایج و پیروز قطعی این انتخابات به عنوان رییس جمهور رسمی آینده، به هیچ یک از دو نامزد اجازه ادعای پیروزی را نخواهند داد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر