حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بروزرسانی نسخه iOS 14.2 با ایموجی های جدید و کنترل بهتر Shazam

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بروزرسانی نسخه iOS 14.2 که اخیرا در دسترس کاربران قرار گرفته است، شامل تغییراتی در دسترسی به Shazam، پشتیبانی از 100 ایموجی جدید و کنترل HomePod است.

این بروزرسانی Shazam،  را وارد بخش Control Center، کنترل های جدید AirPlay 2، پشتیبانی داخلی گسترده­ برای HomePod و بیش از 100 کاراکتر ایموجی جدید ایجاد کرده است. در میان شکلک های جدید چندین حیوان جدید مانند گربه سیاه ، مهر ، گاومیش، مواد غذایی مانند چای حبابی، زیتون و چند نسخه جدید از کاراکترهای جنسییت محور موجود وجود دارد. همچنین کاراکتر “در آغوش گرفتن مردم” ، “لبخند صورت با اشک” و شکلک جدید “چهره مبدل” را اضافه کرده است.

برای کاربران HomePod، بروزرسانی نسخه iOS 14.2 با پشتیبانی گسترده از “آیفون” خانه ارائه می شود. همچنین، با بروزرسانی نسخه iOS 14.2 می توانید پیامی را مستقیماً از iPhone یا iPad  برای لوازم خانگی خود بفرستید و این امر برای افرادی که چند بلندگو ندارند مفیدتر است. و اگر Apple TV 4K دارید، اکنون می توانید از HomePod  خود برای محصور کردن صدا استفاده کنید.

علاوه بر آن، بروزرسانی نسخه iOS 14.2  اولین ادغام عمده خود را با Shazam از زمان خریداری آن توسط اپل از دو سال را صورت داده است. با این تغییر، اکنون می توانید آهنگ ها را با Shazam مستقیماً از میانبر Control Center شناسایی کنید. قبلاً تنها راه استفاده از Shazam از طریق Siri بود.

سرانجام،  کنترل های جدید AirPlay 2 برای پخش رسانه اضافه شده است که می توانید از طریق صفحه قفل یا Control Center به آنها دسترسی داشته باشید. این تغییر کنترل جریان صدا در دستگاه های دیگر در خانه شما را آسان تر می کند.

این به روزرسانی همچنین با رفع اشکالات معمول، از جمله تعدادی از مشکلات بالقوه آزار دهنده در برخی از برنامه های اپل، و یک مشکل در شارژ بی سیم همراه است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر