تصاویر فاش‌شده کیس گلکسی اس۲۱: دوربین چهارگانه؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با نزدیک شدن به عرضه احتمالی سری گلکسی اس۲۱ در ماه ژانویه، تصاویری از کیس این سری تلفن‌های هوشمند فاش شده که چهار دوربین را نشان می‌دهد. پیش‌ازاین شایعه شده بود که گلکسی اس۲۱ دارای پنج دوربین خواهد بود.

آیس یونیورس (Ice Universe) که از لودهنده‌های معروف و معتبر سامسونگ به شمار می‌رود، در توییتی تصاویر کیس گلکسی اس۲۱ و گلکسی اس۲۱ الترا را قرارداد. وجود چهار دوربین در گلکسی اس۲۱ الترا بحث‌برانگیز شده است چراکه پیش‌بینی می‌شد این تلفن هوشمند با پنج دوربین عرضه شود.

شایعات قبلی نشان می‌داد که گلکسی اس۲۱ و اس۲۱ پلاس از صفحه‌نمایش تخت استفاده خواهند کرد درحالی‌که گلکسی اس۲۱ الترا صفحه‌نمایشی منحنی خواهد داشت. حاشیه‌های صفحه‌نمایش برای تمامی موبایل‌های این سری یکسان خواهد بود. این سری گوشی‌ها از اسنپدراگون ۸۷۵ و شارژ سریع ۲۵ واتی بهره خواهند برد. اس۲۱ دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین سلفی به‌صورت پانچ هول (punch hole) خواهد بود.

گلکسی اس۲۱ الترا نیز از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی داینامیک امولد ایکس۲ و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسل خواهد بود. همچنین باتری این تلفن هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. این موبایل نیز از اسنپدراگون ۸۷۵ و رابط کاربری OneUI 3.0 استفاده خواهد کرد.

شایعات اندازه تقریبی گلکسی اس۲۱ الترا را ۱۶۵٫۱ میلی‌متر در ۷۵٫۶ میلی‌متر در ۸٫۹ میلی‌متر عنوان کرده‌اند. البته اگر قطر موبایل را با دوربین برآمده حساب کنیم، رقم آخر به ۱۰٫۸ میلی‌متر افزایش می‌یابد. این سری شیار اس-پن (S-Pen) نخواهند داشت ولی ممکن است صفحه‌نمایش از این قلم پشتیبانی کند. ویژگی‌های دیگری مثل شارژ وایرلس، شارژ وایرلس معکوس، سامسونگ پی (Samsung Pay)، شیار مایکرواس‌دی و +HDR10 نیز وجود خواهند داشت.

گفته می‌شود که گلکسی اس۲۱، گلکسی اس۲۱ پلاس و گلکسی اس۲۱ الترا در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد و توانایی پیش‌خرید این تلفن‌های هوشمند در همان روز وجود خواهد داشت. این موبایل‌ها در روز ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ به دست خریداران خواهد رسید.

رنگ‌های این موبایل‌ها مشکی، خاکستری، صورتی، نقره‌ای، بنفش و سفید خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر