شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ ای-لرنینگ معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قبلاً اعلام شد که شیائومی می نوت‌بوک ۱۴ معرفی‌شده است. اکنون شرکت شیائومی نوت‌بوک جدیدی را با نام می نوت‌بوک ۱۴ ای-لرنینگ (Min Notebook 14 e-Learning) مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان عرضه کرده است. این نوت‌بوک نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر شده می نوت‌بوک ۱۴ است.

بدنه این نوت‌بوک تمام آلومینیومی با وزن تنها ۱٫۵ کیلوگرم است. این نوت‌بوک تنها ۱۸ میلی‌متر قطر دارد. پردازنده این دستگاه Core i3-10110U شرکت اینتل با فرکانس پایه ۲٫۱ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴٫۱ گیگاهرتز است. این نوت‌بوک دارای کارت گرافیک مجزا نیست و از پردازنده گرافیکی داخل پردازنده اینتل استفاده می‌کند. مدل پردازنده گرافیکی UHD 620 است. همچنین این نوت‌بوک دارای کانفیگ‌های مختلف نبوده و تنها یک مدل با ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD وجود دارد.

همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، اندازه صفحه‌نمایش ۱۴ اینچ است و برخلاف نسخه اصلی، یک وب‌کم در بالای صفحه‌نمایش وجود دارد.

باتری این نوت‌بوک ۴۶ وات‌ساعت است و در استفاده عادی حدود ۱۰ ساعت دوام می‌آورد. همچنین به لطف شارژ سریع، در عرض ۳۵ دقیقه می‌توان ۵۰ درصد باتری را شارژ کرد.

ویژگی دیگر این نوت‌بوک کیبورد آن با ۱٫۳ میلی‌متر تراول کلید‌ها است. این کیبورد ضد گردوغبار است. اسپیکرهای این نوت‌بوک از DTS پشتیبانی می‌کنند و همچنین سیستم قفل می بند (Mi Band) در این نوت‌بوک وجود دارد.

این نوت‌بوک دارای پورت‌های HDMI، دو پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری است.

نوت‌بوک معرفی‌شده دارای قیمت ۴۷۰ دلار است و همان‌طور که گفته شد، تنها یک کانفیگ قابل انتخاب و خرید است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر