دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پیشرفت چشم گیری خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در حالی‌که امروز، شاهد آغاز پیش‌فروش آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس بودیم، مینگ-چی کو، تحلیل‌گر نام‌آشنا از پیشرفت دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ می‌گوید. به‌گفته‌ی او کوپرتینویی‌ها سال آینده درست مانند آیفون ۱۲ از چهار گوشی آیفون در همان اندازه‌های گذشته رونمایی خواهند کرد؛ کو همچنین ادعا می‌کند که دوربین فوق عریض آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

در ادامه بخوانید:

در حالی‌که هر چهار مدل آیفون ۱۲ امسال از دوربین فوق عرض (Ultra Wide) یکسانی برخوردار هستند، اپل سال آینده این رویکرد را کمی تغییر می‌دهد و در مدل‌های پرو و پرو مکس از دوربین فوق عریض پیشرفته‌تری با گشودگی دیافراگم F1.8 همراه‌با لنز ۶تکه و فوکوس خودکار بهره خواهد برد که می‌تواند تصاویر با کیفیت‌تری به ارمغان آورد؛ برای یادآوری هر چهار مدل آیفون ۱۲ از دوربین فوق عریض با گشودگی F2.4، لنز ۵تکه و فوکوس ثابت استفاده می‌کنند.

به‌گفته‌ی مینگ‌چی کو، پیشرفت در دوربین اولتراواید برای آیفون ۱۴ نیز در سال ۲۰۲۲ اتفاق خواهد افتاد. او در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این نکته اشاره می‌کند که ممکن است تعدادی از تأمین‌کنندگان دوربین‌های اپل تغییر کنند و شرکت تایوانی Largan Precision وظیفه‌ی تأمین موتور سیم‌پیچ صوتی مورد نیاز برای حرکت لنز‌های آیفون‌ را برعهده داشته باشد.

مینگ-چی کو در آخرین یادداشت خود به سرمایه‌گذاران از انتظار فروش بیشتر برای آیفون‌های سال آینده نوشته است؛ او پیش‌بینی می‌کند که بازگشت اپل به رونمایی محصولات به حالت عادی در سپتامبر (شهریور) می‌تواند در افزایش فروش مؤثر باشد؛ کو همچنین معتقد است که زیر ساخت‌های 5G تا سال ۲۰۲۱ بسیار گسترش خواهد یافت و این موضوع بر فروش آیفون‌های مبتنی نسل‌پنچم شبکه‌ی تلفن‌همراه بسیار تأثیرگذار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر