درز کردن دوباره نمونه اولیه دوربین زیر نمایشگر گوشی‌های OPPO

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – جدیدا تصویری از یک گوشی با فناوری دوربین زیر نمایشگر منتشر شده است که به نظر می‌رسد همان نمونه اولیه دوربین زیر نمایشگر شرکت OPPO باشد که سابقا معرفی شده بود.

در دسامبر سال گذشته، کمپانی OPPO برای اولین بار در کنفرانس Future Technology 2019 که در شنزن چین برگزار شد، از نمونه اولیه دوربین تحت نمایشگر خود رونمایی کرد. اکنون اما نمونه جدیدی از دوربین زیر نمایشگر درز کرده است که گفته می‌شود همان تلفن هوشمند OPPO است که از فناوری دوربین زیر نمایشگر برخوردار است.
فناوری دوربین زیر نمایشگر برای اولین بار توسط ZTE چند ماه قبل در گوشی Axon 20 5G استفاده شد. این تلفن یک مدل میان رده است که برای آزمایش این تکنولوژی جدید دوربین طراحی شده است. بازخوردها اما چشمگیر نبود، به خصوص که کیفیت دوربین سلفی به دلیل قرار گرفتن در زیر نمایشگر کیفیت کم‌تری را داراست. البته به نظر می ‌رسد OPPO احتمالاً این مشکل را در دستگاه خود بهبود دهد.

این گوشی تلفن همراه از یک طراحی تمام صفحه بدون بریدگی با دوربین تعبیه شده در زیر صفحه بهره می‌برد. طراحی پشت این گوشی نشان داده نشده است، اما پتنت ثبت شده این گوشی OPPO نشان می ‌دهد که دستگاه از یک دوربین دورانی در عقب بهره می‌برد. در حال حاضر، تنها مدل OPPO که چنین طراحی دوربین دارد، Ace 2 است. بنابراین دور از انتظار نیست که این تلفن همراه هوشمند با دوربین زیر صفحه با نام OPPO Ace3 به بازار عرضه شود.

شیائومی هم در حال حاضر در حال کار بر روی یک فناوری دوربین زیر صفحه خود است. هرچند انتظار نمی‌رود که گوشی‌های شیائومی با این تکنولوژی تا سال آینده وارد بازار شود. این اتفاق برای گوشی‌های OPPO هم انتظار می‌رود. بنابراین ، ممکن است سال آینده شاهد رونمایی تعدادی از تلفن‌های هوشمند با فناوری دوربین زیر صفحه باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر