حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مایکروسافت می‌گوید که می‌خواهد در سال 2021 از شما این را بشنود: «ویندوز به من بده!»

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نشانه‌ها گویای نوسازی عمده‌ای در رابط کاربری سیستم عامل ویندوز 10 در نیمه دوم سال 2021 است. گفته می‌شود که این نوطراحی UI با یک نام رمز Sun Valley انجام خواهد شد.

 

به گزارش تک تایمز از شماران سیستم به نقل از سایت اسلش‌گیر، این مجموعه از تغییرات تا حدود زیادی می‌تواند شیوه استفاده شما از ویندوزتان را تغییر دهد.

گفته می‌شود که هدف این تغییرات «نیرو بخشیدن مجدد» و مدرنسازی تجربه دسکتاپ ویندوز است.

 

آنگونه که وبسایت ویندوز سنترال گزارش کرده است، مجموعه تغییرات بزرگ بعدی سطح بالای مایکروسافت در سال 2021 ارائه خواهد شد.

این تغییرات می‌توانند بر سیستم‌هایی مانند مدیریت فایل (File Explorer)، مرکز عملیات (Action Center) و از همه مهم‌تر منوی شروع (Start menu) تاثیر بگذارند. ظاهرا قرار است  این المان‌ها شاهد «نوطراحی مدرن، بهبود انیمیشن‌ها، و قابلیت‌های جدید» باشند.

  

این هفته گزارش شد که زمان‌بندی Cobalt ویندوز 10، که قبلا خبر آن درز کرده بود، دربرگیرنده نوطراحی Sun Valley خواهد بود. منابع خبری گفته‌اند که پانوس پانای مدیر ارشد محصولات این شرکت پیشبرد این پروژه را در نقش راهبر واحد «دستگاه‌ها و تجربیات ویندوز» بر عهده خواهد داشت.

 

وقتی مایکروسافت ویندوز 8 را معرفی کرد، و کاربران را از ویندوز 7 به ویندوز 8 سوق داد، این تغییر یک شوک بود. انتقال از ویندوز 10 به Sun Valley شوک‌برانگیز نخواهد بود چرا که قرار است به صورت تدریجی برای عموم قابل دسترسی شود.

 

ویندوز سنترال خاطرنشان کرده است که این آپدیت احتمالا بخشی از حرکتی خواهد بود که پانای در جلسه‌ای در Microsoft Ignite در سپتامبر 2020 توضیح داده بود.

پانای گفت: «من می‌خواهم که کاری کنیم که به جای اینکه افراد، چه برای یادگیری، چه آموزش، و چه کار، یا کارهای خالقانه، به ویندوز نیاز داشته باشند و بدانند که نیازمند آن هستند، به حسی از عشق به آن و خواستنش برسند».

 

پانای گفت: «به کارشناسان ITمان که امروز صحبت‌های من را می‌شنوند می‌گویم: من می‌خواهم که شما به حسی برسید که انگار مشتریان می‌گویند “بعدی را به من بده! به من ویندوز بده! آن را به من بده!»

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر