حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهبود قابلیت Color Pop در اپلیکیشن گوگل فوتوز

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با عضویت در Google One می توانید از قابلیت های بیشتری در اپلیکیشن گوگل فوتوز استفاده کرده و ویژگی Color Pop را روی تصاویر اعمال کنید.

کمپانی گوگل در ماه های اخیر سعی داشته تا ویژگی های ویرایشی ممتازی را به اپلیکیشن Google Photos اضافه کند. دفعه بعدی که به سراغ مجموعه ویرایشی گوگل فوتوز بروید، احتمالا با ابزارهای جدیدی رو به رو خواهید شد که پشت یک دیوار پولی قفل شده اند. کمپانی گوگل در نظر دارد تا ویژگی Color Pop در ویراستار گوگل فوتوز را تغییر دهد. با اعمال تغییر جدید، این قابلیت نه تنها برای تصاویر دارای اطلاعات عمقی، بلکه روی تمام تصاویر به اجرا در می آید. برای این کار، گوگل از یک روش یادگیری ماشین برای تشخیص خودکار پس‌زمینه و پیش‌زمینه بهره می گیرد. با این حال به منظور استفاده از این قابلیت جدید، کاربر ابتدا باید هزینه ای را پرداخت کرده و عضو یکی از رده های اشتراک Google One شود.

یکی از سخنگویان گوگل در مصاحبه ای با رسانه خبری Engadget اعلام کرده است که تمام افراد می توانند به طور رایگان از قابلیت Color Pop برای تصاویری که دارای اطلاعات عمقی است، استفاده کنند. اما اعضای Google One قادر به کاربرد این ویژگی برای تصاویر بیشتر، از جمله تصاویر فاقد اطلاعات عمقی هستند.  

به نظر می رسد که قابلیت های پولی بیشتری در راه است. مراجع مختلفی نظیر 9to5Google و XDA Developer با بررسی کدهای مربوط به آخرین نسخه اپلیکیشن گوگل فوتوز، از وجود ویژگی ها و اسنیپت های متنی جدیدی خبردار شده اند که می توانند کاربران بسیاری را به عضویت در Google One ترغیب کنند. نسخه 5.18 گوگل فوتوز اخیرا در پلی استور در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این بروزرسانی در ظاهر تنها چند ایراد برنامه را رفع می کند، مثل بهبود ذخیره سازی ویدیوها و تصاویر ویرایش شده روی کارت های SD. اما اسنیپت های متنی در فایل های APK اطلاعات جدیدی را در مورد ویژگی های ویرایشی ممتاز افشا کرده اند. به عنوان مثال، در یکی از این کدها به کاربران توصیه شده که در Google One عضو شوند تا بتوانند از ویژگی های ویرایشی بیشتری استفاده کنند. در کد دیگری نوشته شده که با عضویت در Google One ویژگی های ویرایشی جدید و حافظه ذخیره سازی بیشتری در اختیار کاربر قرار می گیرد. البته به غیر از بهبود قابلیت Color Pop هنوز مشخص نیست که چه ویژگی های دیگری به گوگل فوتوز اضافه خواهد شد.

شاید جالب باشد بدانید که با پرداخت تنها 2 دلار در هر ماه و اشتراک در رده ارزان قیمت Google One می توان از برخی ویژگی های جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز استفاده کرد. با پرداخت هزینه بیشتر و اشتراک در رده های گران تر، امکان استفاده از شبکه محرمانی مجازی یا همان VPN مخصوص این کمپانی نیز میسر می شود. با تمام این اوصاف، پرداخت حق اشتراک برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته اپلیکیشن فوتوز برای بسیاری از کاربران چندان خوشایند نیست. چون در حال حاضر برنامه های رایگان یا حداقل ارزان قیمت بیشتری وجود دارند که می توانند جایزگیت گوگل فوتوز شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر