حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی هوشمند WP10 5G با باتری 8000 میلی آمپر بر ساعتی رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی Oukitel بالاخره از نخستین گوشی هوشمند خود به نام WP10 5G رونمایی کرده که به یک باتری فوق العاده با لقب King Battery با ظرفیت 8000 میلی آمپر بر ساعت مجهز است.

کمپانی Oukitel به طور رسمی از نخستین گوشی هوشمند مقاوم مجهز به فناوری 5G خود، یعنی WP10 رونمایی کرد. این مدل تنها یکی از گوشی های 5G آینده شرکت Oukitel به شمار می آید. پس از معرفی این دستگاه، یک نظرسنجی در وب سایت Oukitel برگزار شده و از بازدیدکننده ها پرسیده شده است که در هنگام خرید گوشی 5G، به چه ویژگی بیشتر اهمیت می دهند؟ عمده افراد، باتری را به عنوان نیاز اولیه خود انتخاب کرده اند.

حال مشخص شده که کمپانی Oukitel باتری انحصاری خود را ساخته است. این شرکت با استفاده از این برتری و استراتژی راه اندازی جذاب خود قصد دارد تا بر برندهای رقیب تسلط پیدا کند. گوشی هوشمند WP10 به همراه King Battery معرفی شده که با توجه ظرفیت بالای 8000 میلی آمپر بر ساعت، نام برازنده ای برای باتری انحصاری Oukitel به حساب می آید. شرکت Oukitel مدعی است که شاه باتری (!) می تواند تا 48 ساعت از کاربرد گوشی توسط کاربر پشتیبانی کند. این ویژگی به طور خاص در هنگامی به چشم می آید که یک دستگاه از ارتباطات 5G استفاده می کند. همانطور که می دانید، ارتباطات 5G نسبت به حامل های ارتباطی دیگر، به توان مصرفی بیشتری احتیاج دارند و وجود یک باتری قدرتمند با ظرفیت 8000 میلی آمپر بر ساعت، به خوبی این نیاز را برآورده می سازد. 

علاوه بر باتری، گوشی WP10 5G از مشخصات عالی متعددی برخوردار است. این دستگاه از تراشه Dimensity 800 مدیاتک با معماری پردازنده 7 نانومتری استفاده می کند که برای پشتیبانی از سرعت اینترنتی بالا طراحی شده است. طبق آزمایش های انجام شده توسط Oukitel، سرعت دانلود WP10 تقریبا صد برابر سرعت دانلود گوشی های مجهز به فناوری 4G است. ظاهرا سرعت آپلود و دانلود 5G به ترتیب به 2.5 گیگابیت بر ثانیه و 2.3 گیگابیت بر ثانیه می رسد. این میزان سرعت به کاربر اجازه می دهد تا یک فیلم کامل با کیفیت HD را تنها در چند ثانیه دانلود کند. محصول جدید Oukitel با برخورداری از ارتباطات فوق سریع 5G به طور خاص برای گیمینگ آنلاین بدون وقفه و پخش ویدیوهای 4K به کار می آید. 

گوشی هوشمند WP10 5G از یک نمایشگر 6.67 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس، و همینطور طراحی حفره ای برای دوربین سلفی بهره می برد. وضوح بالای این نمایشگر، تجربه بازی بدون وقفه و مشاهده محتوای یکپارچه را تضمین می کند. پوشی پرچم دار Oukitel دارای سیستم دوربین پشتی چهارگانه است که شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی سونی، لنز واید 13 مگاپیکسلی، لنز عمقی 2 مگاپیکسلی و لنز مکروی 2 مگاپیکسلی برای کمک به گرفتن تصاویر برجسته می شود. 

گوشی WP10 دارای رتبه بندی IP68 و IP69 و جواز MIL-STD_810G است. این محصول سخت جان تا عمق 1.5 متری ضد آب بوده و در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متری نیز مقاومت می کند. این دستگاه همچنین در برابر غبار و آسیب مقاوم بوده و ماندگاری بسیاری دارد.

از آنجا که اسمارت فون های هوشمند 5G اخیرا به بازار معرفی شده اند، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. البته Oukitel تاکنون به قیمت گوشی جدید خود اشاره ای نکرده است، اما احتمال می رود که این محصول با قیمت مناسبی در دسترس خریداران قرار گیرد.

یک نکته هیجان انگیز و تعجب آور در استراتژی کمپانی Oukitel، واگذاری رایگان گوشی جان سخت خود به 10 فرد خوش شانس است. این ده نفر توسط کمپانی استخدام می شوند تا دستگاه جدید را مورد آزمایش های مختلف قرار دهند. در صورت علاقه مندی می توانید به وب سایت اصلی Oukitel مراجعه کنید تا از اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی و نحوه واگذاری آن مطلع شوید. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر