ای دیتا حافظه SSD اکسترنال SE770G را معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ای دیتا (ADATA) از SE770G رونمایی کرد. این حافظه SSD اکسترنال دارای نورپردازی RGB است. دو نوع ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی برای این حافظه SSD اکسترنال در نظر گرفته شده است. همچنین، این حافظه ۳ سال گارانتی دارد.

ای دیتا این حافظه SSD را به USB 3.2 نسل ۲ مجهز کرده. پورت این حافظه SSD از نوع USB-C است. به علت فناوری جدید، این حافظه از سرعت خواندن ۱۰۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن ۸۰۰ مگابایت در ثانیه بهره می‌برد. این سرعت بالا حدود ۱۲٫۵ برابر هارددیسک‌های اکسترنال عادی است. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید یک فایل ویدیویی ۴K با حجم ۱۰ گیگابایت را در عرض ۲۰ ثانیه به این حافظه SSD انتقال دهید. البته توجه کنید که دستگاه شما باید سازگار با USB 3.2 باشد تا از حداکثر سرعت بهره ببرید.

پورت این حافظه اکسترنال USB-C است که اتصال به دستگاه‌های مختلف را آسان‌تر می‌کند چراکه هرروز دستگاه‌های بیشتری به این پورت مجهز می‌شوند.

این حافظه SSD از طراحی زیبا و نورپردازی RGB بهره می‌برد و باعث زیبایی محیط می‌شود. می‌توانید کنار کنسول بازی‌تان از این حافظه اکسترنال استفاده کنید و از سرعت ‌بالای این حافظه بهره ببرید. نورپردازی RGB این حافظه در عین زیبایی، نوردهی آزاردهنده‌ای ندارد و باعث اختلال تمرکز کاربر نمی‌شود. می‌توانید به‌دلخواه نورپردازی این حافظه را از طریق وب‌سایت ای دیتا تنظیم کنید.

می‌توان نورپردازی SE770G را با دستگاه‌های دیگر همسان‌سازی کرد. این حافظه از سیستم‌عامل‌های زیادی مانند ویندوز، مک، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. می‌توانید از این حافظه در دستگاه‌های مختلفی استفاده کنید.

به لطف وجود دو نسخه با ظرفیت‌های مختلف، کاربران می‌توانند بسته به میزان نیاز خود حافظه موردنظر را خریداری کنند. همچنین گارانتی سه‌ساله این محصول باعث اطمینان خاطر مصرف‌کننده می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر