حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ گلکسی M21s با اگزینوس ۹۶۱۱ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ در ماه مارس از گوشی گلکسی M21 رونمایی کرد و حالا این شرکت از گوشی سامسونگ گلکسی M21s با دوربین‌های بهتر رونمایی کرد.

گوشی گلکسی M21 دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های سه‌گانه اصلی در پنل پشتی با حس‌گرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج بودند. حالا گلکسی M21s دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

بقیه مشخصات گوشی M21s مانند M21 است که یعنی دارای پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، نمایشگر فول اچ‌دی‌پلاس سوپر آمولد، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۱۵ واتی به‌همراه اثرانگشت در پنل پشتی است. سیستم‌عامل این گوشی آندروید ۱۰ می‌باشد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین درگاه کارت حافظه جانبی ۱ ترابایتی نیز دارد.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمت آن ۲۷۵ دلار خواهد بود و در حال حاضر در کشور برزیل عرضه شده است و به‌زودی به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. همچنین سامسونگ از گلکسی M51 نیز در برزیل رونمایی کرد که دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است و در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت ۴۷۰ دلار عرضه می‌شود.

گوشی گلکسی M51 دارای اسنپدراگون ۷۳۰G با نمایشگر ۶٫۷ اینچی فول اچ‌دی‌پلاس از نوع سوپر آمولد است. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل بوده و دارای دوربین‌های چهارگانه در پنل پشتی است. بهترین نکته در مورد این گوشی باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپری است که با شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر