حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ساعت هوشمند آمازفیت Bip U Pro در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق شواهد موجود در پایگاه داده Bluetooth SIG، ساعت آمازفیت Bip U Pro با قابلیت‌های زیادی از جمله قطب‌نما، سنسور جدید، GPS جهانی، میکروفون و… در راه است. 

ساعت هوشمند آمازفیت Bip U ماه گذشته در هند رونمایی شد و قابلیت‌های زیادی را در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، به ساعت‌های خط Bip اضافه کرد. از همان زمان گزارش‌های مختلف حاکی از آن بود که آمازفیت Bip U Pro با قابلیت‌های بیشتری به زودی عرضه خواهد شد. اکنون اطلاعات موجود در وب‌سایت Bluetooth SIG نشان می‌دهد که این ساعت در راه است. 

ساعت آمازفیت Bip U Pro در تاریخ 30 اکتبر (9 آبان) در پایگاه داده Bluetooth SIG مشاهده شد و در این گواهی، شماره مدل A2008 برای این ساعت ذکر شده است؛ در حالی که شماره مدل نسخه استاندارد این ساعت، A2017 بود. تفاوت بین نسخه استاندارد و نسخه پرو این است که ساعت جدید، سنسور جدیدی دارد و همچنین دارای GNSS (سیستم ناوبری جهانی ماهواره) موسوم به GPS است. 

همانطور که در یافته‌های خود کشف کردیم ، Bip U Pro همچنین دارای یک سنسور ژئومغناطیسی است که به معنای داشتن قطب نما است. این ردیاب تناسب اندام همچنین دارای یک میکروفون است که به معنای داشتن یک دستیار هوشمند مانند آمازون الکسا است. مشخصات دیگر آن مانند نمایشگر، دوام باتری و ویژگی های سلامتی آن به احتمال زیاد مانند نسخه استاندارد است.

شرکت هوآمی هنوز تاریخ عرضه این ساعت را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد در همین ماه به بازار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر