حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

طرح جدید فروش فوق‌العاده سایپا با قیمت قطعی از ۲۰ آبان آغاز می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سایپا در قالب یک بخشنامه از شروع فروش فوق‌العاده و فرایند ثبت‌نام متقاضیان خودروهای تیبا، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ و نیسان وانت در تاریخ ۲۰ آبان ۹۹ با قیمت قطعی خبر داد.

شرکت سایپا که طی چند ماه گذشته چندین طرح فروش و پیش‌فروش تولیدات خود را به اجرا گذاشته است، جدیدترین مرحله فروش قطعی ۹۰ روزه محصولاتش را از تاریخ 20 آبان 99 آغاز می‌کند. در قالب این طرح مشتریان می‌توانند خودروهایی همچون: تیبا صندوقدار، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ و ۴ نسخه از نیسان وانت را به صورت قطعی و با قیمت مشخص خریداری کنند.

ارزانترین محصول ارائه شده در این طرح، سایپا تیبا صندوقدار بوده که قیمت آن حدود ۸۷ میلیون تومان تعیین شده است. از سوی دیگر نیسان دوگانه‌سوز نیز با بهای ۱۹۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان گران‌ترین محصول سایپا در طرح مذکور به شمار می‌رود. جدول زیر اطلاعات تکمیلی پیرامون مشخصات، قیمت و موعد تحویل خودروهای حاضر در طرح جدید فروش قطعی سایپا را به اطلاع شما مخاطبان گرامی می‌رساند.

فروش قطعی سایپا


لازم به ذکر است همچون طرح‌های پیشین محدودیت‌هایی برای متقاضیان در نظر گرفته شده که در ادامه به آنها اشاره می‌شود:

1 -محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو است)
2-حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم است.
3 -امکان صلح و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .
4 -متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .
5 -امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پالک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا 3 سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت .
6 -شماره کارت , شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می‌شود، الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی خواهد بود.
7 -شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.
8 -کدپستی متقاضی و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند.

9- انتقال امتیاز قرعه کشی به غیر و ثبت نام اشخاص حقوقی ممنوع است.

سایپا

تاریخ و نحوه ثبت نام:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر