وان پلاس نورد SE مجهز به اسنپدراگون 765G در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت وان پلاس قصد دارد مدل دیگری به سری نورد خود اضافه کند که وان پلاس نورد SE نام دارد و مانند دیگر اعضای خانواده خود، مجهز به اسنپدراگون 765G خواهد بود و از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت وان پلاس چهار ماه گذشته از گوشی وانیلا نورد رونمایی کرد و در انتهای ماه گذشته میلادی نیز، گوشی های Nord N100 و Nord N10 5G را معرفی کرد. بر اساس گزارش Android Central، این شرکت قصد دارد به زودی مدل دیگری از سری نورد خود را به بازار عرضه کند که وان پلاس نورد SE نام دارد و مانند همه گوشی های سری نورد، از چیپست اسنپدراگون 765G قدرت می‌گیرد. 

وان پلاس نورد SE

این رسانه همچنین ادعا کرده است که گوشی جدید وان پلاس یک نمایشگر AMOLED خواهد داشت. اندازه این نمایشگر مشخص نیست اما احتمالا رزولوشن آن 1080p خواهد بود. همچنین این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع 65 واتی وان پلاس که همزمان با وان پلاس 8T رونمایی شد پشتیبانی خواهد کرد. 

اسم کد این گوشی «Ebba» است و ابتدا در کشور هند و اروپا رونمایی خواهد شد. وان پلاس هنوز تاریخی برای رونمایی از این گوشی اعلام نکرده است؛ اما طبق اخبار مختلف، این گوشی با فاصله کوتاهی بعد از وان پلاس 9 رونمایی خواهد شد. افشاگران اعلام کرده‌اند که وان پلاس 9 در ماه مارس 2021 یعنی اسفند ماه 1399 میلادی رونمایی خواهد شد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر