حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فیس بوک صفحات حاوی پیام Stop The Stealing را مسدود می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – فیس بوک بدون در نظر گرفتن تعداد فالوور، صفحاتی که حاوی پیام Stop the Stealing و اطلاعات نادرستی درباره انتخابات هستند را از فعالیت ساقط می کند. 

فیس بوک همچنان در تلاش است تا جلوی گروه های مردمی که سعی دارند با انتشار پیام Stop the Stealing ، نتایج انتخابات را به چالش بکشند را بگیرد. به گزارش واشینگتن پست، این کمپانی در حال حاضر فعالیت برخی صفحات برجسته و حتی گروه های عادی را متوقف کرده است؛ صفحاتی که بعضا دارای بیش از دو میلیون فالوور بوده و به مشاور قبلی دونالد ترامپ یعنی استیو بنون لینک داده شده اند.

فیس بوک طی گفتگویی با واشینگتن پست اظهار داشته که صفحات مذکور از تاکتیک های رفتاری غیر اصولی برای تقویت پست های خود استفاده می کنند. این شرکت همچنین صفحه ای که در ابتدا تحت عنوان Stop the Stealing فالوور جذب می کرده اما بعدها به یک موضوع غیر مرتبط تغییر نام داده را نیز از فعالیت ساقط کرده است.

لارم به ذکر است که فیس بوک چند روز پیش جلوی گروهی به نام Stop the Stealing که تنها در عرض یک شبانه روز، صدها هزار فالوور جذب کرده بودند را نیز گرفته بود. ظاهرا اعضای این گروه با انتشار نظریه های توطئه آمیز در مورد نتایج انتخابات، حس ترس و خشونت را به افراد القا می کردند و فعالیت آن ها به درخواست خود کاربران متوقف شده است.  

از آن هنگام تا کنون، گروه های مشابه متعددی به وجود آمده اند که با انتشار اطلاعات نادرست و پرچم کردن لینک بنون، طی مدت کوتاهی هزاران نفر را به عضویت خود در آورده اند. هنوز معلوم نیست که آیا فیس بوک فعالیت چنین گروه هایی را نیز متوقف خواهد کرد یا خیر. با این حال کمپانی در روزهای اخیر اقدامات بسیاری را جهت مقابله با اطلاعات نادرست انجام داده و حتی تعداد پخش ویدئوهای زنده انتخاباتی را نیز به حداقل رسانده است.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر