حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

خرید تلفن اینترنتی و مرکز تماس ویپ ابری یک روزه با جوان تل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با خرید تلفن اینترنتی از یک شرکت معتبر، پایه و اساس کسب‌و‌کار خود را محکم کنید. ازآنجاکه تلفن نقش بسیار مهمی در فروش دارد، چه بهتر که ما هم از این تکنولوژی به شکل حرفه‌ای استفاده کنیم و فروش خود را افزایش دهیم.

جوان تل

خط تلفن اینترنتی چیست؟

خط تلفن­ اینترنتی همان خط تلفن ثابت است که به‌صورت اینترنتی ارائه می­‌شود.

این تکنولوژی امکانات و مزایای فراوانی نسبت به تلفن‌­های ثابت دارد و همین امر باعث شده است تقریبا در تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک، به‌خصوص کسب و کارهایی که بخش عمده‌ای از ارتباط با مشتری به‌صورت تلفنی انجام می‌شود، جایگزین تلفن ثابت شود.

شاید اولین نکته این است که این خطوط نیازی به کابل‌کشی ندارند و این باعث می‌شود شما در هر استانی – علاوه بر استانی که خط را خریداری کرده‌­اید – بتوانید از آن استفاده کنید؛ یعنی امکان جابه‌جایی جغرافیایی دارد و با تغییر مکان دفتر خود باز هم می­‌توانید از این شماره استفاده کنید.

این موضوع قابلیت­های زیادی به وجود می­آورد؛ برای مثال شرکتی را در نظر بگیرید که به دلیل شرایط دورکاری، هر کدام از نیروهایش در یکی از استان­‌های ایران عزیزمان قرار دارد و از راه دور با یک اپلیکیشن ساده روی گوشی همراه یا رایانه و اتصال به اینترنت، همچنان مانند یک تیم با همان شماره تلفن ثابت همیشگی شرکت، پاسخگوی مشتریان هستند و می‌توانند با مشتریان تماس بگیرند و در ذهن مخاطب همگی در محل کار خود حضور دارند و کوچک‌ترین خدشه‌ای به کسب‌و‌کار وارد نخواهد شد.

دومین نکته که برای کسب و کارهای بزرگ بسیار حائز اهمیت است، امکانِ داشتن چندین تماس هم‌زمان ورودی و خروجی، روی یک خط و بدون اشغال شدن است. به این امکان اصطلاحا تعداد کانال یا تماس هم‌زمان گفته می‌شود که با یک بار پرداخت با مبلغ بسیار کم، می‌توان این قابلیت را به شماره خط خریداری‌شده اضافه کرد.

خط تلفن اینترنتی مالکیت همیشگی دارد که از زمان خرید، به اسم شخص (حقیقی) یا شرکت (حقوقی) ثبت می­‌شود.

جوان تل

چند مورد از امکانات جذاب مرکز تلفن ابری جوان تل

مانیتورینگ زنده: با خرید تلفن اینترنتی جوان­تل، در یک پنل بسیار حرفه‌ای و شیک می‌توانید تمام تماس‌­ها را به شکل دقیق بررسی و مشکلات را حل کنید. به‌طور مثال با مرکز تماس ویپ ابری جوان­تل می ­توانید بررسی کنید در حال ‌حاضر چند نفر در حال پاسخگویی تلفن‌­ و چند نفر در حال نگه داشتن مشتری پشت خط هستند و امکان مانیتور کردن به‌صورت زنده سیستم وجود دارد.

گزارش ­گیری: در تلفن اینترنتی جوان­تل سه مدل گزارش‌گیری موجود است که شما هر نوع گزارشی از سیستم نیاز داشته باشید،  به‌راحتی می‌توانید دریافت کنید:

به‌طور مثال می‌توان بررسی کرد که یک شماره در یک زمان مشخص چند بار تماس داشته و با چه اپراتورهایی صحبت کرده، چند بار به جواب رسیده یا چند بار بی‌­پاسخ مانده و چند دقیقه منتظر پاسخ اپراتور مانده و در نهایت چه امتیازی به پاسخگویی اپراتور بعد از مکالمه داده است. یا اگر کمپینی در استان تهران یا کل کشور داشتید، به‌راحتی می‌­توانید بررسی کنید بیشترین باز­خورد از کدام استان‌­ها بوده و بیشترین خریدها از کدام سرشماره انجام شده است و می‌­توانید ده‌­ها مدل گزارش­‌گیری پیشرفته و نموداری از سیستم تلفن اینترنتی ابری جوان­تل داشته باشید.

پنل کاملا گرافیکی وآسان: با پنل گرافیکی مرکز تماس جوان­تل به‌راحتی می‌­توانید بدون داشتن هیچ دانش فنی از سیستم ویپ، سناریوی تماس خود را به‌صورت آنلاین و گرافیکی طراحی کنید یا تغییر دهید.

ضبط مکالمات نامحدود: با مرکز تلفن ابری جوان­تل به‌راحتی می‌­توانید مکالمات چند ماه یا چند سال اخیر را گوش بدهید.

شنود مکالمه: شنود مکالمه امکان جذاب دیگری است که به سه صورت انجام می‌شود.

  • حالت اول زمانی کاربرد دارد که قرار نیست اپراتور و مشتری شما متوجه شنود شما شوند و به‌راحتی این امکان را برای مدیریت نیروهای خود دراختیار دارید.
  • حالت دوم شنود که این روزها کاربرد بسیاری دارد، زمانی است که شما نیروی تازه‌­کاری دارید و اپراتور شما به‌اشتباه قیمت­‌ها یا محصول را  توضیح می­دهد. با این مدل شنود شما می‌­توانید روی همان تماس به اپراتور خود اطلاع دهید که قیمت‌­ها تغییر کرده است یا اشتباه توضیح می‌­دهد؛ تنها اپراتور صدای شما را می‌­شنود و مشتری هرگز متوجه حضور شما در آن تماس نمی‌­شود.
  • در حالت سوم شنود می‌­توانید بعد از گوش کردن، به مکالمه بپیوندید و کنفرانس کنید.

تماس آفلاین: تماس آفلاین مناسب زمانی است که شما اینترنت نداشته باشید. می‌توان از قبل به ازای هر کاربر دلخواه یک شماره تماس موبایل یا تلفن ثابت تعیین و سیستم تلفن را به گونه‌­ای تنظیم کرد که اگر داخلی‌­ها به اینترنت متصل یا به هر دلیلی پاسخگو نبودند، تماس به شماره تلفن مد نظر منتقل می‌شود و دیگر آن تماس اینترنتی نیست.

صف تماس: با قابلیت صف می‌­توانید زمانی‌که همه اپراتورهای واحد مد نظر مشغول هستند، مشتری­‌های خود را منتظر نگه دارید و به‌نوبت پاسخگوی آن‌­ها باشید و در زمان انتظار با یک سیستم صوتی گویا برایشان از کسب‌و‌کار و آفرهای خود بگویید.

منشی گویا: می‌­توانید مشتریان خود را به قسمت­‌های مختلف وصل کنید و نیاز به منشی برای این کار نداشته باشید.

ساعت اداری: می‌­توانید ساعت کاری خود را به‌راحتی برای ایام هفته و سال تنظیم کنید و تعیین کنید کدر ساعات اداری تماس به کدام قسمت‌­ها وصل شود و در ساعات غیر اداری به‌عنوان مثال به چه اشخاصی خارج از شرکت وصل شود یا در پیامی صوتی ساعات اداری به اطلاع مشترکین برسد و پیام مشترکین در صندوق صوتی ذخیره و برای شما ایمیل شود.

کنفرانس: برای جلسات غیر حضوری می‌­توانید به‌صورت هم­زمان با تمام داخلی‎­ها تماس برقرار کنید.

تماس بهمنی: این قابلیت بیشتر برای شرکت­‌های بزرگی کاربرد دارد که خدماتی مانند پشتیبانی و نگه‌داری انجام می­‌دهند. برای مثال در نظر بگیرید زمانی‌که برق یکی از مناطق تهران قطع شود، شرکت برق با حجم انبوهی از تماس­‌های تکراری از آن منطقه مواجه خواهد شد. با این امکان می‌توان به‌راحتی تعیین نکرد که برای آن تماس‌­ها پیغامی پخش شود و ضمن اطلاع‌رسانی وضعیت پیگیری، از مشترکین درخواست شود صبور باشند تا مشکل برطرف شود.

پاسخگویی به چند سؤال رایج

– آیا اشخاص حقیقی هم می‌توانند خط تلفن اینترنتی تهیه کنند؟

– بله

– تعرفه تماس به چه صورت است؟

– به ازای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت داخل استان ۴٫۵ تومان

به ازای هر دقیقه خارج از استان ۳۳ تومان

به ازای هر دقیقه با موبایل ۶۲٫۵ تومان است

– فعال‌سازی این خطوط چقدر زمان میبرد؟

– ۲ روز کاری

– نحوه انتخاب خط تلفن اینترنتی ؟

لیست خطوط برای مشتریان ارسال خواهد شد و خط را شما انتخاب خواهید کرد.

کاربرد های مرکز تلفن اینترنتی چیست و چه مزایایی نسبت به خطوط معمولی دارد؟

– چند مورد به‌طور خلاصه توضیح داده می‌شود

  • با مرکز تلفن ابری جوان­تل شما قادر خواهید بود نیروهای خود را به‌صورت دورکاری یا اضافه‌کاری از کل کشور مدیریت کنید و نیازی به نیروی حضوری در شرکت بابت پاسخگویی تلفنی نیست.
  • قابلیت جابه‌جایی برای مستاجرها بسیار مفید است.
  • مدیریت تماس­‌های دریافتی
  • راه‌اندازی دوروزه و بدون مراجعه حضوری
  • قابلیت چندین تماس هم‌زمان: نیروهای شما به‌راحتی می‌توانند بدون اشغال شدن، به‌صورت هم­زمان تماس داشته باشند؛ یا برعکس اگر چندین مشتری هم‌زمان تماس گرفتند خط شما اشغال نشود.

– در تلفن اینترنتی آیا باید همیشه تماس در بستر اینترنت باشد یا خیر؟

  • شما می‌توانید حتی بدون داشتن اینترنت از این سرویس استفاده کنید. در شرایطی که اینترنتتان ضعیف است یا اینترنت ندارید، با انتقال تماس­ می‌­توانید تنظیم کنید تماس به شماره همراهتان منتقل شود.

***

جهت خرید سیپ ترانک تهران با جوان تل در تماس باشید.

در مواردی که نیاز باشد مکالمات دوباره چک شود، شما می‌توانید ازطریق ضبط مکالمه، مکالمات خود را گوش کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر