حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اسنپ رانندگان زن سرپرست خانواده را از پرداخت کمیسیون معاف کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اسنپ بار دیگر طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون را از ابتدای آذر تا پایان سال ۱۳۹۹ اجرا می‌کند. در مرحله‌ی قبل، طرح «همراه زنان سرزمینم» سال گذشته و هم‌زمان با روز ملی کارآفرینی اجرا شد. طی اجرای این طرح، ۴۱۷ نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ تا پایان اسفند ۱۳۹۸ از پرداخت کمیسیون معاف شدند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ و بر اساس آمار رسمی، ۸۵ درصد از زنان سرپرست خانواده بیکار هستند و این میزان با توجه ‌به همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش‌آمده، احتمالا افزایش یافته است. به همین دلیل و با توجه‌ به استقبال گسترده از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون، اسنپ تصمیم گرفته است بار دیگر همراه زنان سرزمین خود شود.

در حال ‌حاضر حدود ۵۰ هزار راننده زن در سراسر ایران در ناوگان اسنپ مشغول به فعالیت هستند. البته زنانی که تاکنون عضو ناوگان اسنپ نبوده‌اند نیز با انجام ثبت ‌نام و در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند از طرح معافیت زنان سرپرست خانواده از پرداخت کمیسیون بهره‌مند شوند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت ‌نام

در ادامه بخوانید:

طرح جدید اسنپ برای زنان سرپرست خانواده شامل دو دسته از زنان می‌شود: زنانی که همسرشان فوت شده است و زنانی که حضانت فرزند یا فرزندان خود را بر عهده دارند. متقاضیان واجد شرایط از ۲۰ آبان تا پایان آذر فرصت دارند تا به‌صورت آنلاین برای شرکت در طرح معافیت از پرداخت کمیسیون اقدام کنند.

در حال‌ حاضر ثبت ‌نام متقاضیان ازطریق سامانه ثبت ‌نام غیر حضوری اسنپ انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند مدارک مربوط به سرپرستی را ازطریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.

افراد متقاضی برای استفاده از این طرح باید شناسنامه، گواهی فوت همسر یا مدرکی دال بر حق حضانت فرزندان ارائه دهند. کسانی که سال گذشته ثبت‌ نام کرده‌اند در صورت تمایل به استفاده دوباره از این طرح، می‌توانند عدد ۹۰۰ را به سرشماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنند. این دسته از متقاضیان باید بار دیگر مدارک خود را ازطریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر