اپل فروشگاه آنلاین خود را در آستانه‌ی رونمایی مک‌های جدید از دسترس خارج کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

فروشگاه آنلاین (Apple Store) در آستانه‌ی برگزاری سومین کنفرانس بزرگ اپل در سال جاری، از دسترس خارج شد. اپل دوشنبه‌ی هفته‌ی پیش اعلام کرد که قصد دارد ساعت ۲۱:۳۰ بیستم آبان با برگزاری کنفرانسی از‌پیش‌ضبط‌شده، محصولاتش را رونمایی کند. حال با نزدیک‌شدن به برگزاری مراسم طبق سنت همیشگی، کوپرتینویی‌ها استور آنلاین خود را برای اضافه‌کردن محصولات جدیدشان از دسترس کاربران خارج کردند.

انتظار می‌رود در مراسم امشب، اپل افزون‌‌بر اپل سیلیکون، هدفون‌ ایرپاد استدیو و ردیاب‌ ایر تگ (AirTag) و اپل تی‌وی جدید را رونمایی کند؛ البته هنوز مشخص نیست این محصولات در رویداد پیش رو عرضه می‌شوند یا به زمانی دیگر موکول خواهند شد. پردازنده‌ی استفاده‌شده در مک احتمالا ۱۲ هسته‌ی پردازشی خواهد داشت که می‌تواند قدرت چشمگیری به‌ارمغان آورد.

مقاله‌ی مرتبط:

طبق شایعات جدیدتر از زنجیره‌ی تأمین محصولات اپل، کوپرتینویی‌ها از A14X به‌عنوان قلب تپنده‌ی اولین مک‌های مبتنی‌‌بر آرم استفاده خواهند کرد این تراشه با آخرین فرایند ساخت شرکت TSMC برای استفاده در آیپد پرو و مک‌های مبتنی‌‌بر آرم ساخته شده است.

آخرین کنفرانس اپل در سال ۲۰۲۱ قرار است کمتر از سه ساعت دیگر با شعار One More Thing برگزار شود. احتمال می‌رود این رویداد به رونمایی مدل‌های جدید مک مبتنی‌‌بر آرم اختصاص داشته باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر