انواع نقاشی ساختمان به‌همراه قیمت تقریبی در «خدمت از ما»

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

زمانی‌که قصد داریم دکوراسیون خانه یا شرکت را تغییر دهیم؛ تغییر پرده یا مبلمان و نقاشی ساختمان یا نصب کف‌پوش جدید، ازجمله گزینه‌هایمان هستند. بااین‌حال، می‌‌توان گفت ارزان‌ترین روش برای ایجاد تغییرات دکوراسیون نقاشی ساختمان است، چه نقاشی دیوارها یا سقف چه نمای ساختمان. نقاش حرفه‌ای وظیفه‌ای بیش از رنگ‌آمیزی دیوارها دارد. او با مهارت خود در نقاشی ساختمان، سعی می‌کند به دیوارهای بی‌جان ساختمان روحی تازه بدمد. او مانند خالقی است که سعی می‌کند اثری هنری خلق کند.

در این مطلب، درباره‌ی انواع رنگ‌آمیزی ساختمانی، قیمت نقاشی ساختمان، انجام رنگ‌آمیزی ساختمان در شهری مانند تهران، رنگ‌کردن کاشی به‌عنوان روشی با هزینه‌ی اندک و… توضیحاتی خواهیم داد.

انواع نقاشی ساختمان

از دو بُعد متفاوت می‌توانیم انواع نقاشی ساختمان را بررسی کنیم:

  • شیوه‌ی استفاده‌شده برای نقاشی
  • نوع رنگ به‌کاررفته

این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از شیوه یا نوع رنگ، مستقیما بر قیمت نهایی اثر می‌گذارد. در بخش قیمت نقاشی ساختمان، جزئیات بیشتری دراین‌باره بیان خواهیم کرد. پیش‌از‌آن، شیوه‌ها و رنگ‌های رایج برای نقاشی و رنگ‌آمیزی ساختمان را بررسی کنیم.

شیوه‌ی استفاده‌شده برای نقاشی

بیش از پنج شیوه‌ی متفاوت برای رنگ‌آمیزی ساختمان رایج است؛ اما در نظر داشته باشید که نقاش ساختمان حرفه‌ای این شیوه‌ها را باید انجام دهد تا نتیجه‌ی نهایی موردپسندتان قرار گیرد. این شیوه‌ها عبارت‌اند از:

  • طرح‌زدن روی دیوار با شابلون
  • بافتدارکردن نقاشی دیوار
  • نقاشی دیوار با اسفنج
  • رنگ‌آمیزی با پارچه
  • رنگ‌برداری با نایلون

باید در نظر داشته باشید که پیش از انجام هر کاری، با طراح خود مشورت کنید تا با پیشنهاد‌های او بتوانید اجزای متفاوت تشکیل‌دهنده‌ی دکوراسیونتان را با‌هم هماهنگ کنید تا تصویر نهایی زیبا و دل‌نشینی از کنار هم قرار‌گرفتن این اجزا حاصل شوند.

نوع رنگ به‌کاررفته

رنگ‌های متفاوتی برای رنگ‌کردن دیوارها، سقف، کاشی، در و پنجره و… دردسترس است؛ اما فراموش نکنید کیفیت رنگ استفاده‌شده بسیار مهم است.

به نقل از the spruce: «زمانی‌که می‌بینید شرکت رنگ‌سازی محصول خودش را برمبنای قیمت تبلیغ می‌کند و رنگ دیگری ظاهرا پنج برابر این محصول قیمت دارد، به‌نظر شما چه عاملی به این تفاوت قیمتی منجر شده است؟ معمولا رنگ‌های به‌شدت ارزان‌قیمت مواد جامد یا Solids کمتری در خودشان دارند. این مواد جامد همان چیزی هستند که رنگ باکیفیت را ایجاد می‌کنند.»

انواع رایج برای رنگ‌آمیزی

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

با جست‌وجوی «تفاوت رنگ روغن و اکریلیک خدمت از ما» در گوگل، می‌توانید بیشتر درباره‌ی تفاوت این دو رنگ بخوانید.

سایت خدمت از ماست

نقاشی ساختمان در تهران

در شهر آهنی تهران، شاید فقط بتوان با ایجاد تغییراتی کوچک زندگی را بیش‌ازپیش در آن جاری کرد و روحی دوباره در آن دمید تا شعله‌های نشاط کم‌فروغش دوباره زبانه بکشند. نقاشی ساختمان تهران قدمی کوچک، اما اثربخش برای جاری‌کردن زندگی در خانه‌ها و شرکت‌هایمان است. تفاوتی ندارد در غرب تهران ساکن هستید یا شرق تهران، در شهرک غرب یا میدان ولی‌عصر(عج)، ونک، آزادی، تجریش، انقلاب یا… . با ثبت درخواست نقاشی ساختمان تهران خود، همچون دیگر خدمات زیرپوشش خدمت از ما، می‌توانید از سه تا پنج نقاش قیمت بگیرید و با بررسی نظرات مشتریان سابق آن‌ها به‌همراه مدارک فنی، عدم‌سوء‌پیشینه و… نقاش مدنظر خود را انتخاب کنید.

قیمت نقاشی ساختمان

ابتدا بگذارید برایتان بگوییم چه عواملی می‌تواند روی قیمت نقاشی ساختمان اثر بگذارند و درادامه‌، قیمت تقریبی برخی خدمات نقاشی ساختمان را ارائه دهیم.

عوامل اثرگذار بر قیمت نقاشی ساختمان

  • متراژ و مساحت مدنظر برای رنگ‌آمیزی
  • هزینه‌ی زیرسازی و بتونه‌کاری دیوارها و سقف
  • درخواست نقاشی ساختمان با شیوه‌های خاص رنگ‌آمیزی
  • اجرت نقاش ساختمان
  • نوع و کیفیت رنگ استفاده‌شده

به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ باکیفیت در نقاشی ساختمان خود استفاده کنید تا در گذر زمان، احتمال پوسته‌پوسته‌شدن رنگ کاهش پیدا کند. در‌ادامه، قیمت انواع نقاشی ساختمان آمده است. فراموش نکنید این قیمت‌ها تقریبی هستند.

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن: ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان به‌ازای هر مترمربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک: ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان به‌ازای هر مترمربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک: ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان به‌ازای هر مترمربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ مولتی‌کالر: ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان به‌ازای هر مترمربع

    سایت خدمت از ماست

رنگ‌کردن کاشی و سرامیک؛ هزینه‌ای اندک برای تغییری چشم‌نواز

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، آشپزخانه اولین جایی است که می‌توانید اقدام به رنگ کردن کاشی و سرامیک‌های استفاده‌شده در آن کنید؛ به‌خصوص اگر کاشی‌ها قدیمی شده باشند و دیگر مانند روزهای اول چشم‌نواز نباشند. برای انجام این کار به رنگ مخصوص کاشی و سرامیک نیاز دارید و استفاده از رنگ‌های روغن و پلاستیک که برای دیوار و سقف به‌کار می‌رود، خروجی مناسبی به‌همراه نخواهد داشت.

اگر در حال رنگ‌آمیزی کاشی‌های دیوار آشپزخانه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از قلم مو و اگر در حال رنگ‌آمیزی سرویس بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه هستید، از غلطک برای سهولت بیشتر استفاده کنید تا وقت کمتری هم صرف شود. فراموش نکنید پیش از اقدام به رنگ‌کردن محیط‌های دارای رطوبت، مثل حمام یا سرویس بهداشتی، باید از رنگ لاتکس استفاده کنید.

سخن پایانی

«خدمت از ما» برایتان فرصتی مهیا کرده است که با آسودگی خاطر در خانه و شرکت خود بنشینید و در کمتر از ۲۰ تا ۴۰ دقیقه، درخواست نقاشی ساختمان خود را ثبت کنید. علاوه‌بر ارائه‌ی خدمات نقاشی ساختمان تهران، می‌توانید در بیش از ۴۰ شهر در ایران خدمات دلخواهتان را درخواست کنید؛ از رنگ‌کردن کاشی و سرامیک تا خدماتی مانند رنگ‌آمیزی در و پنجره.

در صورت بروز هر مشکلی، می‌توانید با شماره‌ی پشتیبانی (۰۲۱۶۲۸۲۹۰۰۰) یا ایمیل «خدمت از ما» به نشانی [email protected] ارتباط برقرار کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر