آیفون 13 با یک جهش خیره‌کننده در دوربین همراه خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
تنها چند هفته از رونمایی و عرضه آیفون 12 نگذشته است که متخصصان افشاگری توجه خود را به قابلیت‌های جدیدی که آیفون 13 با خود به همراه خواهد آورد معطوف کرده و به‌ویژه در رابطه با دوربین آن اظهارنظر کرده‌اند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، مینگ چی کو به‌عنوان یکی از تحلیلی گرام اصلی اپل این بار در رابطه با قابلیت‌های جدید پرچم‌دار آینده اپل یعنی آیفون 13 صحبت کرده است و به نظر می‌رسد که اصلی‌ترین ویژگی ارتقا یافته در این نسخه نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر، برخورداری از دوربین پشت بسیار قوی باشد.
 
به‌این‌ترتیب احتمال آن وجود دارد که دوربین آیفون 13 دارای یک لنز اولتراواید  f/1.8، لنز شش عنصری از مدل f/2.4 فعلی و یک لنز پنج عصری که برای مدل‌های پروی این همراه هوشمند در نظر گرفته شده است، باشد. این ستآپ دوربین احتمالا برای دوربین آیفون 14 نیز به کار برده خواهد شد.
 
 
 
به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که جذب نور لنز اولتراواید آیفون 13 نسبت به نسخه فعلی قرار گرفته روی آیفون 12 بسیار بیشتر باشد و به‌این‌ترتیب کیفیت تصاویر افزایش یابد. همچنین احتمال دارد که قابلیت فوکوس خودکار برای لنز اولتراواید نیز عرضه شود که درنهایت موجب افزایش کیفیت تصویر نهایی می‌شود.
 
کو پیش‌بینی کرده است که همین چهار مدلی که برای آیفون 12 عرضه شده بود، در آیفون 13 نیز تکرار شود و به‌این‌ترتیب می‌توان در حدود 10 ماه آینده شاهد افشای تصاویری از آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس بود. البته تمامی این‌ها در شرایطی است که اپل نخواهد نام‌گذاری سری جدید همراه‌های هوشمند خود را تغییر بدهد.
 
البته گمانه‌زنی در رابطه با آیفون 13 بسیار زود است اما اطلاعاتی که هم‌اکنون به دست آمده است حاکی از آن است که احتمالا فناوری تاپ آی‌دی دوباره به آیفون‌ها بازخواهد گست و این بار این سنسور با صفحه‌نمایش ادغام خواهد شد. همچنین احتمال این وجود دارد که برخی از مدل‌های آیفون 13 با یک ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شوند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر