خرید آنلاین تجهیزات شبکه از لن ایران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تا به‌حال به این موضوع فکر کردید که مودم چقدر نقش مهمی در دسترسی شما به اینترنت دارد؟! یا یک اکسس پوینت زمانی‌که نیاز به دسترسی به‌صورت بی‌سیم دارید و می‌خواهید از اینترنت در فضای بیشتری از خانه یا محل کار خود استفاده کنید چقدر می‌تواند کارساز باشد!

یا به شرایطی بیاندیشید که در پی برقراری امنیت در خانه یا محل کار خود هستید و می‌توانید به‌راحتی با نصب چند دوربین تحت شبکه، همیشه مکان مدنظر را تحت نظر داشته باشید.

با در نظر داشتن مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم و تمام سناریوهای مشابه و نیاز به خرید تجهیزات شبکه، به‌نظر می‌رسد فروشگاهی نظیر لن‌ ایران می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. 

یکی از مهم‌ترین اتفاقات قرن حاضر ارتباط با دنیای اینترنت که یک شبکه بزرگ جهانی است. ارتباط با اینترنت برای هر فرد یا مجموعه‌ای ازطریق فراهم کردن برخی از تجهیزات شبکه صورت می‌گیرد. به چه ترتیب؟

ایران لن

در ساده‌ترین حالت ممکن در ابتدای کار به یک دستگاه مودم VDSL یا ADSL، کابل شبکه برای ارتباط مودم و کامپیوتر(درصورت برقراری ارتباط کابلی)، یک کارت شبکه اترنت برای کامپیوتر نیاز داریم.

در قدم بعدی اگر بخواهیم این شبکه را گسترش بدهیم یا به یک شبکه بیسیم تبدیلش کنیم به یک سری دیگر از تجهیزات شبکه مثل سوئیچ‌های شبکه و روتر یا اکسس پوینت و همچنین کارت شبکه بیسیم نیاز داریم. سوئیچ‌ها برای گسترش شبکه به‌صورت کابلی کاربرد دارند و از روتر و اکسس پوینت می‌توانیم برای شبکه‌های بیسیم استفاده کنیم.

اگر در شبکه بیسیمی که راه اندازی کردید نتوانستید پوشش بیسیمی که مد نظر شما بوده است را بدست آورید می‌توانید از آنتن های بیسیم با قدرت بالاتر استفاده کنید و میزان پوشش‌دهی شبکه راه اندازی شده را بالا ببرید. درست است، آنتن‌ها هم جزئی از تجهیزات شبکه به شمار می‌روند.

حال که به اینترنت دسترسی پیدا کردیم می‌توانیم تلفن‌های تحت شبکه که باز هم از تجهیزات شبکه به شمار می‌روند را به شبکه اضافه کنیم و از تکنولوژی ویپ، بدون نیاز به خط تلفن، بهره برده و تماس‌های خود را روی بستر اینترنت برقرار کنیم.

ایران لن

اگر در محیط کاری خود یک دستگاه پرینتر دارید، می‌توانید با استفاده از یک پرینت سرور آن را با بقیه دستگاه‌های موجود در شبکه به اشتراک بگذارید تا همه بتوانند به‌راحتی از پرینتر استفاده کنند.( در تمام این راهکارها اگر دستگاه شما از شبکه بیسیم پشتیبانی می‌کند، نیاز به کارت شبکه بیسیم دارید و در صورت انتخاب اتصال کابلی باید از کابل شبکه برای اتصالات خود استفاده کنید)

برخی از تجهیزات شبکه که در فروشگاه اینترنتی لن ایران به فروش می‌رسند، این قابلیت را دارند که برق دستگاه‌های فعال در سطح شبکه را ازطریق کابل LAN متصل شده، تأمین کنند. تکنولوژی که این دستگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند، PoE نام دارد که در اکثر حالات استفاده از این نوع تجهیزات در پیاده‌سازی شبکه مقرون‌به‌صرفه تر خواهد بود.

حالا وقت آن است که برای جایگذاری این دستگاه‌ها که فضای نسبتا زیادی (باتوجه‌به کابل کشی های لازم) را اشغال می‌کنند فکر و تدبیری بیاندیشیم. رک‌های شبکه که در سایز و ابعاد مختلفی برای استفاده در فضاهای کوچک خانگی و اداری و فضاهای بزرگ سازمانی وجود دارند، راهکار نظم‌بخشی به فضا و تجهیزات شبکه هستند. 

رک‌ها برای چه منظوری طراحی شده‌اند؟ و چه کاربردی دارند؟ می‌توانیم تمامی تجهیزات شبکه اعم از مودم، روتر و اکسس پوینت، سوئیچ شبکه، پچ پنل‌ها، کابل‌ها و حتی ذخیره‌سازهای شبکه را در رک ها قرار بدهیم تا از بهم ریختگی و پیچیدگی کابل کشی‌ها کم کنیم و همچنین امنیت تجهیزات شبکه را با حفظ دستگاه‌ها از خرابی و قرار گرفتن در محیط‌های با احتمال آسیب، بالا ببریم.

ذخیره سازهای تحت شبکه زمانی بکار می آیند که بخواهیم دیتاهای شبکه را جایی ذخیره کنیم که در صورت لزوم کاربران شبکه بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند و فایل‌های لازم را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تمامی تجهیزاتی که در بالا از آن‌ها نام بردیم تجهیزات شبکه گفته می‌شوند. که در حالت کلی به دو دسته اکتیو و پسیو تقسیم‌بندی می‌شوند. مودم ها، روتر و اکسس پوینت‌ها، کارت شبکه‌ها و سوئیچ‌ها، دوربین‌ها و ذخیره‌سازها و … در دسته تجهیزات شبکه اکتیو قرار میگیرند و کابل ها و رک ها و پچ پنل ها و … در دسته تجهیزات شبکه پسیو.

مجموعه لن ایران با سال‌ها تجربه در زمینه فروش تجهیزات شبکه امکان خرید تجهیزات شبکه به‌صورت آنلاین را برای کاربران فراهم کرده و پس از سال‌ها کار و فعالیت در این زمینه توانسته است مشتریان بسیاری را در کارنامه کاری خود داشته باشد و با خدمات پس از فروش مناسب و جلب رضایت مشتریان، وفاداری این گروه را نسبت به مجموعه حفظ کند.

در مجموعه لن ایران با ارائه انواع برندهای معتبر موجود در بازار شبکه می‌توانید چندین انتخاب داشته باشید و آن‌ها را باهم مقایسه کرده و با اطمینان خاطر از قیمت کالا اقدام به خرید کنید.

فرایند خرید کالا در www.Laniran.com بسیار تسهیل شده تا مشتری با طی مراحل کمتری خرید خودش را کامل کند و درنهایت نحوه ی پرداخت و ارسال هم بعهده خود مشتری گذاشته شده تا بسته به شرایط، حق انتخاب‌های بیشتری داشته باشد. در ازای خرید از لن ایران، برای ضمانت اصالت و سالم بودن کالا هم، به مشتری اطمینان خاطر لازم داده می‌شود.

درکنار فعالیت‌های مربوط به فروش تجهیزات شبکه، گروه آموزشی لن ایران همواره در حال آماده‌سازی محتواهایی با ارزش و مفید در زمینه درک بهتر تجهیزات شبکه و نحوه‌ی انتخاب درست و راهنمای استفاده از این تجهیزات است. چرا که باتوجه‌به گستردگی و تنوع تجهیزات شبکه کاربر ممکن است نیاز به راهنمایی برای انتخاب و استفاده از تجهیز خود داشته باشد که این مجموعه درصدد برطرف کردن این نیاز مشتری نیز برآمده است و در جهت اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به کاربران خود سعی در انجام رسالت خود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر