حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اطلاعات جدیدی از Mate X2 شرکت هواوی فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپانی هواوی در چند ماه گذشته وضعیت دشواری را سپری کرده است. اما باوجود تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف، اطلاعات جدیدی درباره گوشی هوشمند نسل جدید تاشوی هواوی با نام میت X2 منتشر شده است.

اطلاعات جدید مربوط به هواوی میت X2

اطلاعات فاش شده توسط لودهنده معروف یعنی دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) منتشر شده و از دیتابیس گواهینامه رگولاتور ۳C دستگاه به دست آمده است. بر اساس اطلاعات مشخص‌شده، میت X2 مانند مدل‌های جدید سری میت ۴۰ از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی بهره خواهد برد.

طبق گزارش‌های منتشرشده، این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش اصلی ۸٫۰۳ اینچی اولد و یک صفحه‌نمایش جانبی ۶٫۴۵ اینچی خواهد بود. همچنین، چیپست مورداستفاده این دستگاه کرین ۹۰۰۰ با معماری ۵ نانومتری خواهد بود. تاریخ معرفی هواوی میت X2 هنوز مشخص نیست ولی اطلاعات فاش شده مربوط به گواهینامه این دستگاه، نشان‌دهنده نزدیکی زمان معرفی آن است.

تقاضا برای خرید میت ۴۰ پرو فراتر از توان هواوی است

بنا بر دلایل مشخصی، این شرکت چینی در بازار جهانی با مشکل روبرو است. بسیاری از شرکت‌ها به علت تحریم‌ها نمی‌توانند با هواوی تجارت کنند و این موضوع باعث شده تا این کمپانی در تأمین قطعات موردنیاز خود دچار مشکل شود. اما این برند در دنیا طرفداران بسیاری دارد و حتی در بعضی کشورها توانسته به‌عنوان پرفروش‌ترین برند تلفن‌های همراه مطرح شود و با وجود محدودیت‌های مختلف، از برندهایی مانند اپل و سامسونگ پیشی گیرد. جالب است بدانید که تحریم‌های آمریکا که قبلاً به نظر می‌رسید باعث پیشرو بودن ایالات‌متحده درزمینهٔ فناوری شبکه نسل ۵ بشود، به محبوبیت شرکت هواوی کمک کرده است.

بعد از اجرای این تحریم‌ها، حس وطن‌پرستی چینی‌ها باعث شد که آن‌ها بیشتر از برند هواوی حمایت کنند. این موضوع، نه‌تنها هواوی را تبدیل به برند اول تلفن‌های همراه در چین کرد، که باعث شد هواوی در میان برترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در سه‌ماهه دوم امسال باشد. این شرکت به‌تازگی از سری هواوی میت ۴۰ رونمایی کرده است و با توجه به حس وطن‌پرستی چینی‌ها و کیفیت این برند، این سری نیز موفق ظاهر شده است و شاهد فروش بالایی خواهیم بود.

همین محبوبیت و تقاضای خرید بالا موجب شده است تا هواوی نتواند به نیاز بازار پاسخ مناسب دهد. هواوی نیز تأیید کرده است که نمی‌تواند نیاز بازار را به‌طور کامل تأمین کند. به نظر می‌رسد علت اصلی این موضوع جدا از تحریم‌ها، مربوط به محدودیت در تعداد چیپست‌های تولیدی کرین ۹۰۰۰ باشد. به نظر می‌رسد مدیاتک نمی‌تواند تعداد زیادی از این چیپست را برای هواوی تولید کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر