اوپو طراحی یک گوشی هوشمند با نمایشگر گسترش پذیر را ثبت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اوپو پتنت یک گوشی هوشمند با نمایشگر گسترش پذیر را ثبت کرده است؛ اما هنوز مشخص نیست که این گوشی تولید خواهد شد یا خیر.هفته گذشته یک گوشی تاشو با طراحی عجیب و غریب توسط شرکت اوپو به نمایش گذاشته شد. در حال حاضر، یک پتنت دیگر توسط این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی ثبت شده است که نشان دهنده یک گوشی با صفحه نمایشگری قابل گسترش است.

این پتنت توسط اوپو در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) ثبت شد و در 13 نوامبر (23 آبان) تأیید و منتشر شد. طبق معمول، LetsGoDigital اولین نشریه‌ای بود که آن را منتشر کرد.

ثبت اختراع جدید اوپو مشابه با گوشی هوشمند قابل چرخش آینده ال جی است که طبق گزارشات سال آینده به عنوان یکی از محصولات مجموعه پروژه ‘Explorer Project’ رونمایی می‌شود. این گوشی، اولین گوشی قابل چرخش و گسترش ال جی است که به بازار خواهد آمد. هنوز برای این پتنت جدید اوپو نامی انتخاب نشده است.

طراحی جلویی این دستگاه هیچ گونه حفره‌ای ندارد و کاملا صاف است و همچنین دوربین آن نیز زیر نمایشگر قرار دارد. علاوه بر این در کناره‌های این دستگاه هیچ دکمه ای قرار داده نشده است و در پشت این گوشی فقط یک دوربین قرار دارد.

مهم ترین قسمت این طراحی، صفحه نمایشگر این دستگاه است. اگر نمایشگر این تلفن هوشمند را به سمت بالا بکشید، سایز نمایشگر بزرگ می ‌شود. در واقع این گوشی هوشمند از یک گوشی معمولی، به یک تبلت بزرگ تبدیل می ‌شود. بر همین اساس تنها کاربرد این طراحی مانند گوشی‌های تاشو   Galaxy Z Flip  و  Motorola razr حمل آسان آن است.

معلوم نیست که اوپو این گوشی‌ را تولید می کند یا نه؛ اما این شرکت ممکن است آن را در کنفرانس  OPPO INNO DAY 2020  در تاریخ 17 نوامبر (27 آبان) به نمایش بگذارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر