مینگ چی کو: آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی از باتری‌های جدیدی استفاده می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌گفته‌ی تحلیلگر نام آشنای محصلات اپل مینگ-چی کو، کوپرتینویی‌ها از سال آینده در آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی، از فناوری باتری مدار‌های انعطاف‌پذیر استفاده می‌کنند. اپل پیش‌تر در آیفون ۸ برای آنتن‌های LTE از تکنولوژی «مدارهای انعطاف‌پذیر» استفاده کرده بود؛ اما اکنون انتظار می‌رود که از آن‌ها برای مدارهای باتری نیز استفاده کند. همچنین تکنولوژی گفته‌شده به‌عنوان LCP Soft Board شناخته می‌شود؛ این تکنولوژی یا همان پلیمر کریستال مایع، می‌توانند جایگزینی انعطاف‌پذیر برای صفحه‌های «مدار چاپی» معمولی باشند و منجر به انتقال داده با سرعت بالا و تأخیر بسیار کمتر می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

تحلیلگر مشهور اپل در آخرین یادداشتش به سرمایه‌گذاران، به‌طور‌خاص درباره‌ی تأمین‌کننده‌ی این نوع مدارها به‌نام Career Technology، اختصاص داشت. بر اساس تحیل او، انتظار می‌رود شرکت CareerTechnology حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از  سفارشات باتری‌های انعطاف‌پذیر برای آیفون ۱۳ و۱۳ مینی را بدست آورد.

مینگ چی کو می‌گوید:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که آیفون ۱۳ اولین مدل آیفون خواهد بود که از فناوری مدار منعطف [در] باتری استفاده می‌کند که به صرفه‌جویی در فضای داخلی و کاهش هزینه کمک می‌کند؛ همچنین ما معتقدیم که تعداد پنل‌های باتری برای سری آیفون ۱۳ به دلیل کاهش تعداد تأمین کنندگان کاهش یافته است که این امر به سود دراز مدت تأمین کنندگان منجر می‌شود. [شرکت] Career Technology به‌عنوان شرکتی تازه تأسیس بیش‌ترین بهره را از تغییر سری آیفون ۱۳ به سمت باتری‌های  می‌برد.

کوو همچنین معتقد است که این شرکت تأمین کننده اصلی آیفون در نیمه‌ی دوم سال آینده، ایرپادهای جدید و در نهایت آیپدهای مجهز به مینی LED در نیمه‌ی نخست سال آینده خواهد بود و مدارهای منعطف آن‌ها را تأمین خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر