کیا کارنیوال 2021؛ یک شاسی بلند زیبا با کارایی مینی‌ون

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کیا امسال مینی ون پرچمدار خود را به طور کامل تغییر داد که نتیجه آن یک وسیله نقلیه‌ کاربردی و بزرگ بوده است؛ یک مینی ون مشابه خودروهای شاسی بلند. طراحی بیرونی کارناوال 2021 ، که در آمریکا با نام Kia Sedona نیز شناخته می‌شود، بسیار جذاب جلوه می‌کند.  فضای داخلی این خودرو نیز به همان اندازه خوشایند و مجلل به نظر می‌رسد. اما خودروساز کره‌ای صرفا با اضافه کردن یک تم جدید به کابین کارناوال کار خود را پایان نداده، بلکه کارناوال جدید در کشور خود یک نسخه Hi Limousine نیز دارد که این مینی‌ون جذاب را به سطح کیفی بالاتری ارتقا می‌دهد.

کیا کارنیوال 2021

در نمای خارجی، تمایزات بدنه با سقف بالاتر و چراغ ترمز کمکی نسبت به یک کارناوال عادی کاملا واضح است. رکاب‌های جانبی به کناره‌های بدنه اضافه شده‌اند تا ورود و خروج سرنشینان آسان‌تر شود. نوشته Hi Limousine به جهت اشاره به نوع تیپ خودرو هم به بدنه افزوده شده‌ است.

در داخل کابین Carnival Hi Limousine هفت صندلی وجود دارد (شامل راننده و سرنشین جلو) و ردیف دوم به دو صندلی کاپیتانی مجهز است. کیا گفته که کابین کارنیوال قابل شخصی‌سازی بالاست، اما نسخه استاندارد از یک مانیتور عظیم 21.5 اینچی برای سرگرمی سرنشینان بهره می‌برد. همچنین این کابین از فضای مرتفع بالای سر، دستگاه تصفیه هوای داخلی و تعداد زیادی چراغ مطالعه LED سود می‌برد.

کابین کیا کارنیوال 2021

از همه مهمتر، کیا کارنیوال Hi Limousine دقیقا همانند یک لیموزین واقعی دارای پرده‌های چین‌دار برای حفظ حریم خصوصی کاربران است؛ نوعی تزیین قدیمی برای یک وسیله نقلیه با ظاهر مدرن که البته امری قابل ستایش است.

سیستم های کمک راننده پیشرفته که به تازگی به این خودرو اضافه شده‌اند، شامل مواردی همچون سامانه کمکی حرکت درون مسیر، تشخیص نقاط کور، دستیار جلوگیری از تصادف با دوچرخه سوار و تشخیص عابر پیاده خواهد بود؛ این سیستم‌ها همچنین با سامانه رانندگی نیمه‌مستقل سطح 2 به علاوه Assist Exit Assist همراه هستند که در صورت شناسایی خودروی در حال نزدیک شدن، از باز شدن درها جلوگیری می‌کند.

کیا کارناوال 2021 های-لیموزین اکنون در کره جنوبی به فروش می‎‌رسد اما اینکه آیا به بازار پررقابت ایالات متحده خواهد رسید یا نه، هنوز تأیید نشده است. به هر حال ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازار آمریکای شمالی این مینی ون جذاب را بدست آورد، زیرا وبسایت کیا موتورز ایالات متحده فعلا فقط نام Sedona قدیمی را برای سال 2021 در لیست خود ذکر کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر