افزوده شدن قابلیت‌های جدید ویرایش تصویر به نرم‌افزار گوگل فوتوز

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی گوگل قابلیت‌های ویرایشی جدیدی را به نرم‌افزار گوگل فوتوز افزوده است که تنها مشترکان گوگل وان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، گوگل در بخشی از به‌روزرسانی‌های جدید خود برای این نرم‌افزار ویژگی‌های جدیدی را به قابلیت کالرپاپ خود افزوده است که کاربران می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را روی هر عکسی که می‌خواهند قرار بدهند.
 
 بااین‌حال نکته اینجاست که کاربران برای استفاده از این قابلیت باید اشتراک گوگل وان را خریداری کنند و دفعه بعدی که وارد مجموعه ویرایش گوگل فوتوز شوید ممکن است متوجه شوید که برای استفاده از برخی از ابزارها باید پول بپردازید.
 
زمانی که گوگل برای اولین بار این قابلیت را برای کاربران نرم‌افزار فوتوز عرضه کرد می‌شد حدس زد که گوگل قصد دارد تا ابزاری که پیش از آن برای همه کاربران رایگان بود را به قابلیتی پولی تبدیل کند اما این کمپانی گزارش کرده است که این برداشت درست نیست.
 
 
 
یکی از سخنگویان گوگل در این رابطه اظهار کرد که:« کالرپاپ در گوگل فوتوز قابلیتی است که بدون هیچ هزینه‌ای برای استفاده همگان روی تصاویر عمق دار (نظیر حالت پرتره) در دسترس است . به‌عنوان بخشی از عرضه قابلیت‌های جدید که در ابتدای سال جاری آغاز شد، اعضای گوگل وان می‌توانند این قابلیت را روی تصاویر بیشتری اعم از آن‌هایی که عمق دار نیستند، اعمال کنند.»
 
 
علاوه بر این در آینده‌ای نه‌چندان دور احتمالا شاهد عرضه قابلیت‌های پولی بیشتری برای این نرم‌افزار باشیم. توسعه‌دهندگان با بررسی کدهای نهفته در آخرین نسخه نرم‌افزار فوتوز شواهدی از قابلیت‌های جدیدی پیدا کردند که تنها کاربران گوگل وان می‌توانستند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
 
البته دسترسی به‌تمامی این قابلیت‌ها تنها با پرداخت 2 دلار و خرید اشتراک ماهانه گوگل وان ممکن است. علاوه بر این شما با پرداخت مبلغی بیشتر برای خرید اشتراک برتر می‌توانید به شمار زیادی از قابلیت‌های جذاب دیگر دسترسی داشته باشید و به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر