حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوگل استریت ویو امکان آپلود عکس از دوربین را فراهم کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بدون شک یکی از قسمت‌های برتر جست‌وجوی گوگل و گوگل مپ گوگل استریت ویو است. کاربران در گوگل استریت ویو می‌توانند با دیدی در سطح خیابان مسیرهای مختلف و حتی مقصد خود را مشاهده کنند. بااین‌حال، گوگل استریت ویو در بسیاری از محله‌های کوچک و محله‌های کم‌اهمیت دردسترس نیست. خوشبختانه گوگل راه‌حلی را برای این موضوع در نظر گرفته است. گوگل قصد دارد با جمع‌سپاری گوگل استریت ویو از عکس‌هایی که مردم از محله‌های خود تهیه می‌کنند، این سرویس را گسترش دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

باتوجه‌به ویدئو منتشر‌شده، گوگل ویژگی جدیدی به‌نام Driving Mode را به گوگل استریت ویو اضافه کرده است. این ویژگی جدید باعث می‌شود که کاربران بتوانند عکس‌هایی که با دوربین خود از محله‌های مختلف گرفته‌اند را ثبت کنند.

همان‌طورکه در ویدئو مشخص است، گزینه‌ی Driving Mode به‌راحتی ازطریق منو کناری اپلیکیشن استریت ویو دردسترس قرار می‌گیرد. زمانی‌که این گزینه فعال شود، کاربر می‌تواند با دوربین گوشی از محلی عکاسی کند که در آن قرار دارد.

تا قبل از این، تمام تصاویری که در گوگل استریت ویو قرار می‌گرفتند، اتومبیل‌های استریت ویو و ترکرهای مختلف تهیه می‌کردند. حال بدون داشتن تجهیزات خاص، حالت Driving Mode گوگل استریت ویو می‌تواند پیشرفت زیادی در این سرویس ایجاد کند و به این منجر می‌شود که بسیاری از مناطق ناشناس شناسایی شوند.

گوگل برای اینکه از آپلود عکس‌های بی‌کیفیت جلوگیری کند، از سیستم بررسی دستی استفاده می‌کند. این سیستم با مشارکت کاربران کار می‌کند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی به‌صورت عمومی منتشر می‌شود یا خیر و ویژگی Driving Mode روی بسیاری از گوشی‌ها فعال نشده است. اگر شما این امکان را در گوگل استریت ویو مشاهده می‌کنید، در قسمت کامنت‌های همین مطلب اعلام کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر