حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپلیکیشن احراز کننده هویت مایکروسافت شاید برای مدیریت رمزهای عبور روی iOS استفاده شود (ترجمه‌ی متناقض)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن احرازکننده‌ی هویت مایکروسافت یا Microsoft Authenticator به‌زودی روی پلتفرم‌های iOS امکان مدیریت رمزهای عبور را هم خواهد داشت. در‌حال‌حاضر، این اپلیکیشن مایکروسافت برای تأیید دو مرحله‌ای استفاده می‌شود و از چندی بعد نیز، امکان مدیریت رمز‌های عبور و پرکردن خودکار آن‌ها را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. با این ویژگی جدید رمزهای عبور کاربران در اپلیکیشن نگه‌داری می‌شوند و در‌صورت نیاز به‌طور خودکار در وب‌سایت‌های مدنظر وارد خواهند شد.

در ادامه بخوانید:

وب‌سایت اسپانیایی Microsofters چند ویژگی جدید در نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن پیدا کرده و به‌نظر می‌رسد که به‌زودی در‌اختیار همگان قرار خواهند گرفت. در‌حال‌حاضر، کاربران می‌توانند برای فعال‌کردن این امکان اقدام کنند؛ اما با پیام «به‌زودی» مواجه می‌شوند. در نسخه‌ی آزمایشی این اپلیکیشن صفحه‌ی مخصوص رمزهای عبور را مشاهده می‌کنید که می‌توانید روی حساب Outlook خود ذخیره کرده‌اید.

اگر به تنظیمات آیفون خود مراجعه کنید، می‌توانید Microsoft Authenticator را جایگزین iCloud کنید. مرورگر اج روی آیفون هم رمزهای عبور را با iOS هماهنگ می‌کند؛ البته این ویژگی تنها روی iOS و کامپیوترهای مک امکان‌پذیر است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر