حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسل جدید عینک های Oppo AR در ماه نوامبر رونمایی می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی چینی اوپو قرار است در کنفرانس فناوری آینده ماه نوامبر، از نسل دوم عینک های Oppo AR رونمایی کند که علاوه بر وزن کم، تجربه پوشش راحتی را برای کاربر فراهم می آورد.

اوپو قرار است در تاریخ هفدهم نوامبر سال جاری، کنفرانس Oppo Future Technology خود را در شهر شنزن برگزار کند. کنفرانس فناوری آینده، یک رویداد سالانه است که کشفیات اخیر، افکار و نتایج حاصل از فناوری آینده را به نمایش می گذارد.

در گزارش های قبل گفته شد که اوپو قرار است از یک سیستم فناوری ویدیویی پورتره تمام بعدی FDF، یک سیستم مدیریت رنگ تمام لینک و همینطور سه محصول مفهومی جدید رونمایی کند.

با این حال، اوپو در وب سایت ویبو اعلام کرده که نسل دوم عینک های Oppo AR در کنفرانس Future Technology معرفی می شود. پوستر تبلیغاتی بیانگر دستگاهی است که تجربه پوشش راحتی را برای کاربر مهیا می سازد. عینک واقعیت افزوده همچنین از وزن کمی برخوردار بوده و دارای دو دوربین در گوشه های دو لنز خواهد بود. یکی از این دوربین ها به احتمال زیاد برای تشخیص AR به کار گرفته می شوند.

در کنفرانس فناوری آینده برگزار شده در دسامبر سال قبل، این کمپانی به فعالیت روی دسته بندی عینک های AR اشاره کرده و اولین عینک واقعیت افزوده خود را به نمایش گذاشت. نسل اول عینک های Oppo AR دارای چهار لنز بودند. یک لنز ToF برای اندازه گیری فاصله، یک لنز RGB برای فیلم برداری شکل اشیاء، و دو لنز چشم ماهی برای تصویربرداری.

طبق گزارش های منتشر شده، عینک های واقعیت افزوده اوپو به سنسورهای عمقی و آرایه های MIC فضایی مجهز خواهند بود. این محصول همچنین از فناوری موجبر نوری قابل پراش استفاده کرده و از تعاملات صوتی و صدای پیرامون 3D پشتیبانی می کند. در ضمن، یک میکروفون و چند دکمه فیزیکی نیز روی این عینک جاسازی شده اند که می توانند بر اساس صوت و جستر نیز عمل کنند.

بنیانگذار و مدیر عامل کمپانی اوپو گفته که در سه سال آینده، مبلغی بالغ بر 50 میلیارد یوان را در واحد R&D این شرکت سرمایه گذاری خواهد کرد و تمرکز روی فناوری های پیشرفته نظیر 5G/6G، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و داده های بزرگ را ادامه می دهد. اوپو همچنین قصد دارد تا فناوری های سخت افزاری اصلی، قابلیت های سیستم و مهندسی نرم افزار را به وجود آورد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر