به‌روزرسانی توییتر برای پشتیبانی از مک OS بیگ سر و پردازنده‌ی M1 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جمعه‌ی گذشته، اپل بعد از ۶ ماه نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل مک OS بیگ سر را با تغییراتی بنیادی منتشر کرد. حال به‌تازگی توییتر (Twitter) به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده است که پشتیبانی از مک OS بیگ سر و پردازنده‌های اختصای اپل M1 را به‌ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی ازلحاظ طراحی و عملکرد، بهبودهایی نیز به‌خود دیده است.

در ابتدا، برنامه‌ی توییتر در حالت بتای مک‌ OS بیگ سر مشکلات بسیار زیادی برای کاربران ایجاد کرده بود و به‌نوعی با مک OS جدید هماهنگ نبود. بااین‌حال، به‌روزرسانی این هفته اجرای برنامه‌ی توییر در سیستم‌عامل مک OS بیگ سر را بسیار بهبود داده است. طراحی توییتر برای رایانه‌های مک نیز متناسب با زبان‌طراحی سبک‌تر و شفاف‌تر مک OS بیگ سر به‌روز شده و آیکون مربعی‌شکل جدید جای آیکون قبلی را گرفته است.

مقاله‌ی مرتبط:

سرانجام، توییتر برای مک‌های مبتنی‌بر پردازنده‌های اپل سیلیکون (M1) بهینه شده است و به‌واسطه‌ی آن مک‌های مبتنی‌بر آرم به‌طور طبیعی و بدون ترجمه‌ی روزتا ۲ می‌توانند برنامه‌ی توییتر را بدون مشکل بارگیری و از آن استفاده کنند.

ناگفته‌ نماند کوپرتینویی‌ها اولین محموله از مک‌های مبتنی‌بر پردازنده‌ی M1 شامل مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی و مک مینی را از اوایل هفته‌ی آینده به مشتریان تحویل می‌دهند و کاربران رایانه‌های مک می‌توانند با مراجعه به اپ‌استور مک، برنامه‌ی توییتر را به‌رایگان بارگیری و از آن لذت ببرند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر