حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نمایشگاه مجازی تجهیزات بومی شبکه ملی اطلاعات راه‌اندازی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه‌ی ملی اطلاعات ۲۴ و ۲۵ شهریور سال جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. ازآنجاکه شرایط بحران کرونا حضور بازدیدکنندگان عمومی در نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه‌ی ملی اطلاعات را غیرممکن کرد، این نمایشگاه هم‌اکنون به‌صورت مجازی در وب‌سایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی itrc.ac.ir دردسترس است.

به‌گفته‌ی محمدرضا فرنقی‌زاد، مدیر روابط‌عمومی  پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دستاوردهای بومی شبکه‌ی ملی اطلاعات اکنون در نمایشگاه مجازی محصولات خود را معرفی کرده‌اند تا امکان آشنایی متخصصان و فعالان حوزه‌ی ICT با دستاوردهای ارائه‌شده فراهم شود.

در نمایشگاه مجازی «دستاوردهای بومی‌سازی تجهیزات پیشرفته شبکه‌ی ملی اطلاعات» ۵۶ شرکت در حوزه‌ی پایانه‌ها، دسترسی، انتقال نوری، رادیو یا آنتن، رابط شبکه، لبه یا هسته و سامانه‌ها و شبکه‌های اختصاصی حضور یافته‌اند و خدمات خود را در ویدئو تصویری ارائه می‌کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

نمایشگاه حضوری دستاوردهای بومی شبکه‌ی ملی اطلاعات هم‌زمان با مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری میان شرکت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات برگزار شد. در این مراسم، رئیس شرکت مخابرات اعلام کرد که درمجموع پنج هزار میلیارد تومان برای ساخت داخلی تجهیزات سرمایه‌گذاری شده که سه هزار میلیارد آن متعلق به شبکه‌ی ملی اطلاعات است.  

دبیر سندیکای مخابرات ایران هم اعلام کرد که نیازهای شبکه‌ی ملی اطلاعات در دبیرخانه‌ای با نام «بومی‌سازی شبکه‌ی ملی اطلاعات» از ۲۰ اپراتور جمع‌آوری و با جمع‌آوری این نیازها، برنامه‌ی دوساله‌ای برای رسیدگی به وضعیت تولید داخلی تنظیم شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر