حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصویر جدیدی از طراحی وان‌پلاس ۹ منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ماه گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه وان‌پلاس ممکن است سری وان‌پلاس ۹ را در میانه ماه مارس ۲۰۲۱ معرفی کند. چند روز قبل سایت ۹۱mobiles طراحی به کمک رایانه (CAD) وان‌پلاس ۹ را منتشر کرد. این تصویر خبر از آن می‌دهد که احتمال دارد گوشی موردبحث دارای طراحی تازه‌ای در قسمت پشت باشد.

طراحی به کمک رایانه وان‌پلاس ۹ نشان می‌دهد که این دستگاه از صفحه‌نمایشی تخت بهره می‌برد که یک حفره پانچ در قسمت بالا و سمت چپ آن تعبیه شده است. منتشرکننده این اطلاعات از طریق منبع خود دریافته که صفحه‌نمایش این گوشی جدید ۶٫۶۵ اینچی است و از صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی وان‌پلاس ۸T اندازه بزرگ‌تری دارد. انتظار می‌رود وان‌پلاس ۹ از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz پشتیبانی کند.

از تصویر منتشرشده می‌توان دریافت که پنل پشتی وان‌پلاس ۹ دارای انحنا است و مجموعه دوربین آن در یک بخش مستطیل شکل جای گرفته است. در مجموعه دوربین این دستگاه دو لنز بزرگ، یک دوربین کوچک و یک فلش ال‌ای‌دی قابل‌مشاهده است. اطلاعات منتشر‌شده حاوی جزئیاتی از پیکره‌بندی دوربین‌ها نیست. نکته جالب اینجاست که شخصی با نام مکس جمبور (Max Jambor) که در زمینه فاش کردن اطلاعات سابقه معتبری دارد، ادعا کرده است که طراحی منتشرشده از وان‌پلاس ۹ صحت ندارد، زیرا با اطلاعاتی که او در دست دارد مطابقت ندارد.

پیش‌تر برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که سرس وان پلاس ۹ دارای سه عضو است، اما حال  گفته می‌شود که این سری تنها شامل دو نسخه وان‌پلاس ۹ و وان‌پلاس ۹ پرو است. گفته می‌شود شماره مدل‌های LE2110، LE2117 و LE2119 مربوط به وان‌پلاس ۹ باشد. احتمال می‌رود شماره مدل‌های LE2120 و LE2127 نیز به وان‌پلاس ۹ پرو اختصاص داشته باشد.

نام وان‌پلاس ۹ و نسخه پرو آن به‌تازگی در فهرست گیکبنچ (Geekbench) مشاهده شده‌اند. این فهرست آشکار می‌کند که تراشه تعبیه شده در این دستگاه دارای نام مستعار Lahaina است که در کنار یک حافظه موقت ۸ گیگابایتی جای دارد. از نام هسته‌های پردازشگر مرکزی که در فهرست موردبحث به آن اشاره است می‌توان احتمال داد که تراشه استفاده شده در گوشی، اسنپ‌دراگون ۸۷۵ در دست توسعه باشد. گفته می‌شود وان‌پلاس ۹ دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است. از آنجایی که وان‌پلاس ۸T از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند، به احتمال فراوان سری وان‌پلاس ۹ نیز دارای شارژر سریع ۶۵ واتی خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر