حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جزئیاتی از دوربین عقب گوشی شیائومی می ۱۱ پرو فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به تازگی جزئیات بیشتری از پرچمدار جدید شیائومی، یعنی می ۱۱ پرو در سطح اینترنت منتشر شده است. اوایل این هفته گزارشی منتشر شد که در آن آمده بود شیائومی می ۱۱ پرو به نمایشگری از نوع QHD+ و با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. اینک اما، جزئیات جدیدی از نمایشگر این گوشی هوشمند و همچنین اطلاعاتی از دوربین آن بدست آمده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Digital Chat Station، این گوشی از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و همینطور لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این، بر اساس تصویری که از میان‌افزار بتای داخلی MIUI 12 منتشر شده است، از نظر نرم افزاری شاهد پشتیبانی از MEMC و بهبود AI HDR خواهیم بود.

ویژگی دوربین MIUI 12 برای شیائومی می 11 پرو

شیائومی در حال کار روی بهبودهایی است که باعث بهبود تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با دوربین این گوشی می‌شود. دوربین این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی قادر خواهد بود تا جسم جلوی لنز را تشخیص دهد و افکت HDR موردنیاز را تامین کند. موردی که در گوشی اوپو فایند X2 پرو نیز شاهدش بودیم.

صحبت از دوربین این گوشی شد، متاسفانه Digital Chat Station کاملاً مطمئن نیست که چه نوع لنزی در جایگاه دوربین تله فوتوی این گوشی جای گرفته است – شاید این لنز از وضوح تصویر ۱۲ مگاپیکسلی پشتیبانی کند یا شاهد سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Quad-Bayer از نوع ترکیب‌کننده ۴ در ۱ باشیم. هرچند این منبع تقریباً مطمئن است که شیائومی می ۱۱ پرو و نه می ۱۱، دارای دوربین ترکیبی متفاوتی است.

بر اساس اطلاعات و جزئیاتی که تا این لحظه از گوشی شیائومی Mi 11 Pro منتشر شده است، این گوشی از نمایشگری با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد که شاهد حفره پانچ برای جایگیری دوربین سلفی نیز هستیم. پنل صفحه نمایش این گوشی از نوع QHD+ با رزولوشن ۳۲۰۰×۱۴۴۰ با حساسیت بالا نسبت به لمس خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی یکی از نخستین محصولاتی خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ SoC قدرت می‌گیرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر