حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت گایدز برای همه کاربران اینستاگرام فعال شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


اینستاگرام اوایل امسال قابلیت جدیدی به نام “گایدز” عرضه کرد که به سازندگان محتوا اجازه می‌داد در یک تب اختصاصی در پروفایل کاربری خود به اشتراک توصیه‌ها، منابع و سایر محتوای طولانی بپردازند اما اکنون این قابلیت برای همه کاربران این اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود.

به گزارش تک تایمز از ایسنا، قابلیت گایدز در ابتدا برای گروهی از سازندگان فعال بود که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای همه کاربران موجود خواهد بود و گایدز دربرگیرنده انواع محتوا می‌شود.

هدف از طراحی فورمت گایدز فراهم کردن راهی برای سازندگان و بازاریابان اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای طولانی در این شبکه اجتماعی است که تاکنون عمدتا روی مدیاهایی نظیر تصاویر و ویدیوها متمرکز بوده است. گایدز اینستاگرام می تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد زیرا شامل متن به همراه عکس‌ها، گالری‌ها و ویدیوهایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می‌کشند.

این قابلیت می تواند مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند را افزایش دهد زیرا کاربران ناچار نخواهند بود برای دسترسی به پستهای مورد نظرشان از طریق لینک قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا یا لینک ارایه شده در استوریهای سازنده، به وب سایتها و وبلاگها بروند.

با توسعه بخشهای محصولات، مکان‌ها و پست‌ها، گایدز اینستاگرام اکنون می تواند حوزه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. اینستاگرام می گوید استفاده از این قابلیت را راحت‌تر کرده است و ممکن است راهنمای محصولات در داخل بخش جدید خرید در این پتلفرم هم قرار بگیرد.

بازدیدکنندگان گایدز می‌توانند گایدز را در استوری‌ها و دایرکت‌ها به اشتراک بگذارند و دسترسی‌شان را توسعه بیشتری دهند.

همچنین اینستاگرام قابلیت جست و جو را آپدیت کرد و کاربران می‌توانند نامها، نام کاربری، هشتگ‌ها و مکان‌ها را جست و جو کنند. با تغییراتی که در بخش جست و جو انجام گرفته است، کاربران می‌توانند کلید واژه را در کادر جست و جوی اینستاگرام وارد کرده و محتوای مربوط به آن را در نتایج جست و جو مشاهده کنند.

بر اساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام اعلام کرده که آپدیت جست و جو به انگلیسی برای همه کاربران در کانادا، آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و ایرلند موجود است و قابلیت گایدز برای همه کاربران توسعه پیدا کرده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر