حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

امکان پخش تبلیغات یوتیوب روی ویدیوهای سازندگان کوچک تر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق سیاست جدید یوتیوب در خصوص استفاده از خدمات (یا همان ToS)، این سرویس به خود حق می دهد تا تبلیغات را روی ویدیوهای متعلق به سازندگان کوچک تر نیز به نمایش بگذارد.

یوتیوب به تازگی شرایط استفاده از خدمات خود را تغییر داده است. این وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو اخیرا بخش جدیدی را اضافه کرده که حق کسب درآمد از ویدیوهای مربوط به کانال های کوچک را به خود می دهد. منظور از کانال های کوچک، کانال هایی هستند که جزو برنامه شراکتی یوتیوب محسوب نمی شوند. البته باید گفت که سازندگان جدید نمی توانند در این لحظه از ویدیوهای خود کسب درآمد کنند. یوتیوب در یکی از پست های انجمن خود توضیح داده که تغییرات جدید روی ToS اعمال می شوند، به طوری که اعضای YPP هیچ پولی را بابت تبلیغات دریافت نخواهند کرد.

سازندگان یوتیوب برای صلاحیت در برنامه YouTube Partner باید طی 12 ماه گذشته، بیش از 4000 ساعت تماشا داشته باشند، و علاوه بر دارا بودن حداقل 1000 نفر مشترک (Subscriber)، در کشورهای واجد شرایط زندگی کنند. یوتیوب قبلا تبلیغات را روی ویدیوهای مربوط به کانال هایی پخش می کرد که معیارهای بالا را تحت شرایط خاصی برآورده نمی کردند. مثل کانال هایی که در گذشته عضو YPP بودند. اما حالا وب سایت ها می توانند از هر ویدیو کسب درآمد کنند، البته به شرطی که ویدیوها با دستورالعمل های تعیین شده همخوانی داشته باشند.

در اینجا باید خاطرنشان کنیم که اگر ویدیویی دارای محتوای غیر مناسب، خشونت آمیز، مفسدانه و غیر اخلاقی و یا مربوط به مواد مخدر و تسلیحات جنگی باشد و یا اگر باعث تحریک گروه های مردمی یا قومیت های مذهبی بشود، شرکت اجازه پخش تبلیغ روی آن را نمی دهد.

علاوه بر تغییرات به وجود آمده در بخش کسب درآمد، یوتیوب سیاست های خود درباره جمع آوری اطلاعات را نیز بهبود بخشیده است. این شرکت هیچ گاه امکان جمع آوری اطلاعات قابل شناسایی شخصی را در وب سایت را فراهم نیاورده اما اکنون شرایط استفاده از خدمات خود را نیز تغییر داده است تا سختگیری های بیشتری را روی نوع داده های قابل جمع آوری اعمال کند. بروزرسانی های مذکور ابتدا در ایالات متحده عرضه می شود و تا پایان سال 2021 برای سایر نقاط دنیا نیز قابل دسترس خواهند بود.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر