مشاوره‌ آنلاین پزشکی با اپلیکیشن زوپ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در دنیای امروزی، سعی بر این است که تمام کارها و خدمات روزمره با بهترین نتیجه و صرف کمترین زمان و هزینه انجام شود. یکی از این بخش‌ها آنلاین‌شدن خدمات پزشکی است که در ایران نیز از حدود هفت سال قبل، وب‌سایت و اپلیکیشن زوپ فعالیت خود در زمینه‌ی مشاوره آنلاین پزشکی را آغاز کرد تا بیماران بدون معطلی و محدودیت در زمان و مکان، بتوانند با بهترین پزشکان متخصص ارتباط متنی یا تصویری برقرار کنند یا حتی درصورت لزوم، نوبت حضوری خود را آنلاین رزرو قطعی کنند.

از مزیت‌های زوپ می‌توان به حضور ۲،۳۰۰ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف اشاره کرد که هرکدام صفحه‌ی معرفی شخصی دارند تا انتخاب بهترین پزشک با بیشترین نزدیکی به معیارهای کاربر را تسهیل کند.

مزایای مشاوره‌ی آنلاین

  • امکان ارتباط آنلاین با پزشکان در زمان کرونا و روزهای تعطیل
  • حذف سختی تلفنی وقت‌گرفتن
  • حذف هزینه‌های رفت‌و‌آمد
  • کاهش هزینه‌ی ویزیت
  • حذف سختی پیداکردن جای پارک
  • حذف تجربه‌ی آلودگی و سردی و گرمی هوا و کرونا
  • نماندن در صف انتظار

مزایای زوپ

  • بیشترین رضایتمندی بین اپلیکیشن‌های مشابه در گوگل‌پلی و کافه‌بازار
  • پزشکان بادانش و باتجربه همچون دکتر ماندگار
  • تعرفه‌های ارزان
  • کیفیت مطلوب ارتباط تصویری
  • سرعت چشمگیر مشاوره‌های متنی
  • عودت وجه در‌صورت رضایت‌نداشتن از مشاوره

ویزیت ویدئویی با پزشک

کاربران می‌توانند با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن زوپ پس از انتخاب گروه پزشکی و سپس پزشک مدنظر وقت دلخواه خود را رزرو کنند تا پزشک در ساعت رزروشده ازطریق اپلیکیشن زوپ با وی تماس تصویری گیرد. هزینه‌های ویزیت‌های ویدئویی زوپ از حدود ۱۹ هزار تومان شروع می‌شود که به‌مراتب کمتر از ویزیت حضوری با همان پزشکان است. در زوپ هر پزشک می‌تواند مبلغ را خودش تعیین کند و البته نمی‌تواند مبلغی بیشتر از مبلغ ویزیت حضوری در نظر گیرد.

مشاوره متنی و ویدیوئی با پزشک

مشاوره‌ی متنی با پزشک

کاربر با ورود به وب‌سایت و اپلیکیشن زوپ، پزشک خود را انتخاب و با تکمیل فرم مشاوره‌ی متنی، متن سؤال و تصاویر مرتبط با بیماری خود را ضمیمه می‌کنند. پزشک در اولین فرصت به بیمار پاسخ می‌دهد و این گفت‌وگو تا زمان رضایت بیمار ادامه پیدا می‌کند.

نوبت‌دهی آنلاین

واضح است در برخی مواقع پزشک باید بیمار را معاینه فیزیکی کند و ویزیت آنلاین نمی‌تواند جایگزین ویزیت حضوری شود و می‌تواند صرفا به‌عنوان ابزار تسهیلگر عمل کند. در چنین مواقعی یا در مواقعی که پزشک پس از ویزیت آنلاین صلاح بر ویزیت حضوری می‌داند کاربر می‌تواند با کمک اپلیکیشن زوپ نوبت حضوری یا همان نوبت دهی آنلاین خود را از همان پزشک یا پزشکی دیگر به‌صورت آنلاین رزرو کند. بیمار می‌تواند با مراجعه به برنامه‌ی زوپ، از معطلی در صف انتظار نوبت حضوری در مطب پزشک یا سردرگمی برای انتخاب بهترین پزشک متخصص جلوگیری کند و با مطالعه‌ی صفحه‌ی معرفی هر پزشک، پزشکی که به معیارهای فرد نزدیکی بیشتری دارد، انتخاب و نزدیک‌ترین زمان خالی وی را رزرو کند.

کیفیت پزشکان عضو زوپ

در زوپ بیشترین تعداد پزشک متخصص و فوق‌تخصص بین اپلیکیشن‌های مشابه در ایران دیده می‌شود. بیش از ۵۰ درصد از پزشکان عضو زوپ در تهران و بقیه در سایر مراکز استان‌ها هستند که بیماران می‌توانند با تمام این پزشکان ویزیت آنلاین داشته باشند. یکی از ویژگی‌های زوپ انتخاب پزشکان حاذق و بادانش است؛ به‌طوری‌که پزشکان سرشناسی همچون پروفسور ماندگار، دکتر مسعود قاسمی، دکتر رحمت‌الله حافظی و دکتر باریک‌بین از زوپ برای مشاوره‌ی آنلاین با بیماران خود استفاده می‌کنند.

در زوپ تمامی تخصص‌ها و فوق‌تخصص‌های پزشکی حضور دارند؛ ولی یکی از بخش‌های مدنظر کاربران در زوپ، مشاوره‌های آنلاین مربوط به پوست و مو و زیبایی است که کاربران می‌توانند با مراجعه به قسمت پوست و انتخاب از بین ده‌ها متخصص پوست شناخته‌شده، دکتر پوست خود را انتخاب کنند. دکتر پوست و مو پزشکی است که می‌تواند مشکلات پوست، مو، ناخن و زیبایی را تشخیص و درمان کند.

مشاوره‌ی آنلاین پزشکی

خدمات پزشکی پرستاری و آزمایشگاهی در منزل

به درخواست کاربران زوپ، اخیرا در زوپ خدمات اعزام پزشک و اعزام پرستار و انجام انواع آزمایش‌ها مثل آزمایش کرونا در منزل اضافه شده است که این سرویس را بهترین آزمایشگاه و پزشکان و مراکز دارای مجوز خدمات پزشکی در منزل با کمترین قیمت ارائه می‌دهند. برای دریافت این خدمات می‌توانید با شماره‌تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۱۵۵۳ تماس بگیرد.

کد تخفیف ۳۰ درصدی ویژه کاربران تک تایمز: در‌صورتی‌که اپلیکیشن زوپ را تا یک هفته از زمان انتشار این پست نصب کنید، به‌مدت یک ماه از کد تخفیف ۳۰ درصدی zoomit30 برای مشاوره‌های آنلاین زوپ با تمام پزشکان آن می‌توانید استفاده کنید.

اپلیکیشن زوپ را می‌توانید از بازار یا گوگل پلی استور دانلود کنید. کاربران آیفون فعلا می‌توانند از نسخه‌ی تحت‌وب زوپ استفاده کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر