حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آیا تغییر اندازه پنجره اپلیکیشن‌های اندرویدی در Your Phone ویندوز ۱۰ ممکن می‌شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپلیکیشن یور فون مایکروسافت (Microsoft Your Phone) به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد تا بتواند چند اپلیکیشن اندرویدی را هم‌زمان در قالب چند پنجره روی ویندوز ۱۰ اجرا کند. یکی از توسعه‌دهندگان یور فون اخیرا در توییتر پست جدیدی منتشر کرده است تا به یکی از قابلیت‌هایی اشاره کند که در آینده به این اپلیکیشن می‌آیند.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، تیم یور فون هم‌اکنون در حال آزمایش امکان تغییر اندازه‌ی پنجره‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی در داخل یور فون است. ویشنو نات، از کارکنان مایکروسافت، اسکرین‌شاتی از قابلیت جدید یور فون به‌اشتراک گذاشت تا نحوه‌ی کارکرد آن را نشان دهد.

اجرای اپلیکیشن های اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت ازطریق گلکسی زد فولد ۲

مقاله‌ی مرتبط:

در همین حین، یکی از روزنامه‌نگاران وب‌سایت ویندوزسنترال درباره‌ی پنجره‌هایی با امکان تغییر اندازه در داخل یور فون سؤال کرد. ویشنو نات در پاسخ گفت:‌ «تیزری در اسکرین‌شات من وجود دارد که روی گلکسی زد فولد ۲ اجرا می‌شود.»

اگر مایکروسافت بخواهد امکان تغییر اندازه‌ی پنجره‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی یور فون را فراهم کند، تجربه‌ی آن‌ها روی ویندوز ۱۰ بسیار طبیعی‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود. بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی با نمایشگرهای بزرگ‌تر از گوشی‌های هوشمند نیز سازگار و برای کار روی آن‌ها بهینه‌ شده‌اند. 

دیدگاه شما کاربران تک تایمز در این زمینه چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر