حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وزیر ارتباطات اعضای کمیته مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات را تعیین کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعضای کمیته‌ی ویژه‌ی مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات را تعیین کرد. به‌موجب حکم محمدجواد آذری جهرمی، محمدباقر اثنی‌عشری، ناصرعلی سعادت، برات قنبری، شهاب جوانمردی و سعید محمدی به‌عنوان اعضای کمیته‌ی ویژه‌ی مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، آذری جهرمی در این حکم آورده است که باتوجه‌به از‌دست‌رفتن روزانه‌ی تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان، اعضای نام‌برده به‌منظور هم‌­افزایی و مشارکت و هماهنگی هرچه‌بیشتر برای مبارزه با بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت­‌های حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می‌شوند.

وزیر ارتباطات درادامه تأکید کرده که برای پایش، مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه و کنترل اضطراری و آنی بیماران، آموزش و اطلاع‌رسانی هوشمند و دقیق هموطنان، حمایت از کسب‌و‌کارهای درمعرض و عرضه‌ی الکترونیکی محصولات و خدمات سازمان‌‌های صنعتی و کسب‌و‌کارها و… ضروری است از تمامی ظرفیت و ابزارهای موجود شبکه‌ی داخلی و شبکه مادر مخابراتی، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، توانمندی­‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و فضای مجازی کشور از این کمیته بهره­‌گیری شود تا در این شرایط سخت، بیشتر از همیشه خدمتگزار هم‌وطنان و کمک‌­رسان کادر درمان باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر